Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

utorak, 25.07.2006.

Hey!!

Evo mene!! Baš se duugo nismo čuli tj. pisali!! Jedan cijeli dan! A za to vrijeme naši preslatki Tokijevci stječu sve veću i veću slavu, a broj fanova nezaustavljivo raste!! Predviđa se katastrofa!! Isto tako neprovjerene informacije haraju internetom i nas fanove bacaju u komu, jel tako?! Nitko nije potvrdio da će se snimati ona pjesma sa US5, PCD i TH, jel tako?! E pa onda nema razloga za paniku! Jel tako?! Zapravo duboko u sebi mi znamo da to ne može biti istina, ali ipak te glupe prastare fore totalno nam grizu već oslabljele živce! Zato se svi samo opustite jer nikakve zajedničke pjesme neće biti, sjednite pred kompjuter i nastavite THmaniju!!

Usput stručnjaci su uspostavili kako THmanija nije obična zaluđenost pjasmama Tokio Hotela i njima samima, nego opasna bolest, neka epidemija koja se nezaustavljivo širi Europom i Azijom.eek Lijek još ne postoji, a naughtynažalostnaughty (ha-ha moš mislit) zujoposljedice su trajne! lud Evo, nabrojat ću samo neke:
1. Kad ih vidiš na TV-u skačeš ko da si poludio
2. Njihove spotove možeš gledati i po tisućiti put i opet ćeš reći: Isuse, ja ih obožavam!
3. Soba ti je obljepljena posterima, a u ladici ti je fascikl sa svim člancima u kojima se spominju
4. Imaš sve što su dosad izdali
5. Da bi dobio članke u postere o Tokio Hotelu kupuješ i časopise koje ne razumiješ (kao ja na primjer!nut Nema baš puno ljudi koji će kupovati njemačke časopise,a ne znaju beknut njemački - e tu se ja ubrajamhrvatska)
6. Poludiš na svaku primjedbu ili laž o njima (ja bih tad nekog mogla ubitidead)
7. Na kompjuteru imaš više od 1000 slika o njima i još ti nije dosta
...
To su vam glavni simptomi, a ima ih još bar desetak
No sad kad ste sigurni da ste zaraženi, nemojte trčati doktoru ili razmišljati o samoubojstvu nego nastavite sa svojim dosadašnjim istraživanjima i svakako mi javljajte nove simptome! Pišem članak o tome!!!


Dobro dosta o tome!! Sad ću stavit par sličica da ne ispadne da samo meljem (a to upravo radim) pa si vi uživajte.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Puno sličica odjednom! Baš sam pametnacool

Image Hosted by ImageShack.us Pogledajte kakav položaj ima Tom. E taj vam položaj govori: Ja sam faca! Ja sam najcool dečko na svijetu!!!cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Ovo je bilo na nekom partyju!

Image Hosted by ImageShack.us Ovo su posteri iz Yama (pretpostavljam)

Image Hosted by ImageShack.us Pogledaj kako su samo sretni!! Zaslužili su tu nagradu više nego itko!!!thumbup

Image Hosted by ImageShack.us Tu Bill ima zakon friz!!

Image Hosted by ImageShack.us

A evo i jedna koma situacija:
VIVA LIVE-sa Gulcan-ono kad su imali one velike ruke s plavom i rozom stranom I think pa je bila plava za NE a roza za DA I think….hehe…jako smiješno….evo i animacija!!
Gulcan: Kuhate li?
Bill: *odmah pokazuje plavu stranu*
Tom: Ey mi smo oboje….oboje znamo kuhati umak! *ponosan osmijeh*
Bill: Da to je točno… *izgleda iznenađeno*
Tom: Da ali inače…da eeeeeehm…
Bill: *gurka Toma sa dupetom* Ajde budi iskren!
Tom: Znamo li kuhati??? *pita Billa*
Bill: Neeeeeeeeeeeeee!

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je preslatko!! Pogledajte Toma! Sweeeeet!!kisskisscerek

To je sve!! Ne zaboravite u komentarima napisati neke nove simptome da zajedno upozorimo druge fanove!!!
I za kraj! Ako se ŽELITE zaraziti to uopće nije problem: Samo sjednite pred TV i gledajte i novi i stari DVD (jer su koma. morat ćete ih zavoljeti), slušajte CD-ove ili dođite na moj blog koji će vam približiti njihov život. Pišemo se!!!! wavewave




25.07.2006. u 09:30 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...