lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

By: .. lilbutevil ..

Candy

Image Hosted by ImageShack.us


-trenutno zaljubljena yes



Mala je uzela psa u ruke i počela ga navlačit. Meni se digla kosa na glavi zajedno sa živcima i nisam se mogla suzdržat a da se ne izderem na nju. Ne volim kad netko maltretira životinje, pogotovo moje.
- Jel ti živci rade, ha? – upita me frendica podrugljivo.
- Sorry, ne podnosim to.
- Bila bi ti stroga majka.
- Ja ne bih bila majka.
- A ne?
- Ne.
- Pa zašto?
- Ja jednostavno ne volim djecu i ne snalazim se s njima i ne želim ih u skoroj budućnosti.
- (pogled pun nerazumijevanja) I da ti sad recimo, ostaneš kojim slučajem trudna, pobacila bi???
- Da.
- Stvarno? Ne bi ti bilo teško?
- Ne.
- I kad bi kasnije vidjela ovakvo ( pokaže na malu koja samo motri kako bi napravila opet neku pizdariju) lijepo, milo i drago dijete, ne bi ti bilo žao pri pomisli da si i ti mogla imati nešto takvo?
- Nimalo.


Uspjela sam iznenadit i sebe i nju. Sebe jer nisam znala da mogu tako jasno i hladnokrvno bez imalo sažaljevanja izraziti svoj stav prema tome, jer nisam nikad zapravo ni razmišljala o tome ozbiljnije. Djeca su za mene dalek pojam. Nju naravno neugodno jer joj klinci predstavljaju sve na svijetu. Ostala je trudna s 18, s kolko se i udala jer, kaže, tad je imala kod sebe svega par kuna pa se dvoumila bi li kupila kondome ili cugu, al pretpostavljala je da tu večer neće biti seksa, pa si je popila malo, ne.
Danas je 23-ogodišnja majka dvoje najgore djece na svijetu.


Slobodna i bez ikakvih obaveza ( poput ptičice) priuštila sam si sljedećih par dana samo za sebe.
Razina hormona sreće drastično se povećala u samo nekoliko sati, a stupanj kreativnosti nadmašio očekivano. Već imam novi motiv za sljedeće fotkanje i plan za preuređenje svog interijera.
S vručim kapučinom sjela sam za komp da bih se družila malo s virtualnjacima. Sva sreća pa je kapučino bio dovoljno vruć kad sam se logirala na ICQ pa me zadržao prisebnom, jer 3 sata prije putem tog programčića sam slomila ( ili barem malčice oštetila) jedno srčeko.

Savršen splet okolnosti doveo je i do slučajnog statusa na facebooku koji je rezultirao hrpicom Like-ova, što me dodatno oduševilo.
Kriv je dječak koji trenutno negdje svira na nekom festivalu i uživa, tko zna uopće sjeti li me se povremeno.
Krivi su i Arctic Monkeys čiji me taktovi pjesama uspiju dotaknuti i pobuditi emocije. Bend koji me lagano napaljuje zapanjujućim zvukom doboša, jednostavnim i brzim ritmovima, melodičnošću i vokalom s britanskim naglaskom.
Slušam, uživam i žalim što sam propustila priliku biti tamo gdje je i on, barem bih bila sigurna da sam nekome na umu.

Okrutnost moje mašte ponovno me navela na razmišljanje o djeci, abortusima i tima stvarima.
Ta ista okrutnost navela me da se vratim na blog.

- 23:07 - Komentiraj(10) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.