Trazim ozbiljnu zenu za brak - Datiranje za seks

subota , 12.01.2019.

Trazim zenu za vezu i brak










Click here: Trazim ozbiljnu zenu za brak






Dozvoljeno je podijeliti bilo koji članak sa ove web stranice. Ukoliko nije tako, imate razloga za sumnju. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu.



trazim ozbiljnu zenu za brak

Ne tražim za lažni brak!!! Gospođa Pavica je Primorka u zlatnim godinama i želudac joj se okrene svaki put kada je neko nazove ženom u zlatnim godinama. Svaka neovlaštena upotreba sadržaja sa ovih stranica može predstavljati povredu Zakona o autorskim pravima.



trazim ozbiljnu zenu za brak

Bračne ponude - Imam 22 godina, 178cm, 83kg, braon oči, smeđa kosa, kulturan, vredan, odgovaran, dobar, jak, prosečan, obrazovan i nečujučna osoba, gluv od meningitisa i nosi šlušni aparat. Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže.



trazim ozbiljnu zenu za brak

Razvela sam se i imam sina od 4 godine. Odgojena sam kako dijete u vrlo marljivoj i vrijednoj obitelji, no kakva je danas situacija na Balkanu da se jako teško živi, tako i mi nemamo dovoljno novca da bi živjeli normalno. Radila sam sezonski u Njemačkoj, šparoge i jagode, pa ću vjeruem i ovog proljeća ići tamo na posao, ako se prije toga ne udam, što bih jako voljela. Moj prioritet je da se udam za normalnog, pažljivog, vrijednog muškarca, s kojim ću zasnovati obitelj, odnosno vjenčati se, imati djecu i živjeti normalno kako treba. Lažni i dvolični ljudi ostanite daleko od mene. Avanturisti, alkoholičari i kockari, takođe ne javljajte se na ovaj moj oglas, jer ja takve ne želim u životu i ne želim ponovo prolaziti kroz traume kroz koje sam prolazila s bivšim mužem, teškom budalom i pijandurom. Ako si normalan, javi se i ako mi se na prvu svidi tvoj komentar, ja ću ti se javiti da se dogovorimo oko razmjene brojeva i susreta uživo. Može i na Viber. Svaka neovlaštena upotreba sadržaja sa ovih stranica može predstavljati povredu Zakona o autorskim pravima. Posjetiteljima stranica nije dozvoljeno kopiranje teksta i pohranjivanje-spremanje u vlastito računalo. Nije dozvoljeno mijenjati, distribuirati, objavljivati ili na bilo koji drugi način prenositi ili prodavati informaciju i fotografiju objavljenu na ovim stranicama bez odobrenja vlasnika, kao i bez navođenja izvora i autora teksta i fotografija. Dozvoljeno je podijeliti bilo koji članak sa ove web stranice. Podijeliti na društvenim mrežama, putem e-maila i slično. Naučite razliku između podijeliti i kopirati-zalijepiti-ukrasti-spremiti u vaše vlastito računalo ili vašu web stranicu.



Upoznavanje
Momak iz Kragujevca, i u Češkoj, radi u inostranstvu. Živi u malom mestu, peva u malom horu, kao i njena majka udala se za pomorca sa kojim je u braku čitav život. Srećno razveden privatni preduzetnik 34 godine, dobro situiran, ne pijem, ne pušim, ne drogiram se i nisam kockar. Pa, ako si se u tome pronašao i smatraš da si baš TI ta osoba, javi se u komentar da se bolje upoznamo, pa ću ja sto posto odgovoriti onome kojemu me srce prvo povuče. U sedamdesetoj je prvi put srećna jer je našla muškarca pred kojim ne mora da kleči. Zbog mlađeg muškarca je ostavila predivnog muža i dete i nikada je nije bilo briga šta svet misli.

[Sex u krevetu video|Izazovne žene u seksi vešu|Prevladavanje Istorije -Todor Kuljic]






Oznake: trazim, ZENU, za, vezu, i, brak

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.