Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Try to be cool, look like a fool.

brineta. smeđih očiju. bloody lips. neobicna. često nasmijana. puna pitanja.


You have question. I know answer.
I have question. You don't know answer.

Image and video hosting by TinyPic

Sick of crying.
Tired of trying.
Yes, I'm smiling.
But inside I'm dieing.




credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Love is in the air ?
petak, 30.10.2009.
Nijje zaljubljen ako svaki dan sjedne pokraj mene u autobusu.
Nije zaljubljen ako me uvijek grli.
Nije zaljubljen ako pokraj mene pušta ''love songs'' koje znam da mrzi.
Nije zaljubljen ako me ozareno gleda.
Nije zaljubljen ako mi doda sve šta mi ispadne, odgovori na svako pitanje.
Nije zaljubljen ako me prati u dućan.
Nije zaljubljen ako mi pomaže se šta mi treba.
Nije zaljubljen ako mi svaki drugi čovjek kaže da nemože prestat pričat o meni.

Image and video hosting by TinyPic

Nisam zaljubljen ako volim što sjedi pokraj mene.
Nisam zaljubljen ako volim da me grli.
Nisam zaljubljena ako mi je drago da voli te pjesme i jer ih pušta u mojoj blizini.
Nisam zaljubljena ako i ja njega gledam na isti način.
Nisam zaljubljena ako se rastopim kad mi doda, i kad mi priča.
Nisam zaljubljena ako volim što me prati u dućan.
Nisam zaljubljena ako volim kad mi pomaže.
Nisam zaljubljena jer i ja nemogu prestat pričat i razmišljat o njemu.

Uvjerite me da nisam zaljubljena.

| 18:45 | Komentari (25) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.