Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Try to be cool, look like a fool.

brineta. smeđih očiju. bloody lips. neobicna. često nasmijana. puna pitanja.


You have question. I know answer.
I have question. You don't know answer.

Image and video hosting by TinyPic

Sick of crying.
Tired of trying.
Yes, I'm smiling.
But inside I'm dieing.




credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Friends live forever ?
petak, 16.10.2009.
Pravi prijatelj je ona osoba koja zna sve o tebi, i dalje te voli.


Ponekad razmišljam tko su mi prijatelji i što zapravo oni rade iza mojih leđa. Ja sam toliko dobra, bolje rečeno naivna osoba da svima želim bit prijatelj, a ima ljudi koji me iskoriste. Razmišljam o riječi prijateljstvo. Ima li netko tko bi je točno definirao? Ja bi pokušala.

Prijatelj je ona osoba koja je uz tebe od početka pa do kraja. Nitko drugi ti ne može bit prijatelj. Prijatelj je osoba koja te voli, brine se o tebi, koja te nikad ne ostavlja samog, i prijatelj ti daje do znanja da bi napravio bilo što za tebe. &hearts

Ja volim svoje prijatelje. Malo ih je, al ih ima. Puno se ljudi pretvara da su mi prijatelji, ali rijetki su oni koji su uvijek bili uz mene. Nikad nisu bježali od istine. Prihvaćali me zbog onog što jesam, zbog onog kakva sam po osobinama. Nisu me mjerili zbog izgleda, koji nije savršen, jer nisu svi savršeni. Ja to gledam ovako *Izgledom nisu svi savršeni, ali oni ljudi, kojima pogledaš duboko u srce, oni su zaista savršeni.

Muči me kad neko kaže riječ FOREVER. Jer ja neznam jel prijatelj baš zauvijek. Možda ja neću više poslije svog vjenčanja vidjet svoju najbolju prijateljicu, možda neću vidjet svog najgoreg neprijatelja. Zato me zanima vaše mišljenje. Jel vi mislite da prijateljstvo može trajat zauvijek? Baš zauvijek? Bez ikakvih presuda, ogovaranja i bilo čeg? Od trenutka kad se upoznate, do trenutka smrti, i dalje. Jer prijatelj vam treba uvijek bit u mislima &hearts

POSVETA ANI MARKOVIĆ 22.11.1991 - 31.7.2009 &hearts

Nestrpljivo očekujem dan kad ćeš opet doć.
Želim te pored sebe, ne prihvaćam da te nema.
Čekam kad ćeš uletit kod nas doma, reć mojoj sestri da idete na kavu,
mene zagrlit i izljubit, tjerat me da ti pričam o svojim problemima.
Nedostaje mi tvoj ludi smijeh, tvoje ludovanje, tvoji zagrljaji
kad me vidiš. Naše jadanje koliko smo debele. Preplivavanje
s naše strane na drugu. Nedostaju mi kolutovi u moru, koji su znali
bit jako bolni, ali s tobom je, anđele, sve bilo ljepše. Bila si tako puna života, osjećaja, bila si mi kao 1. rodica, kao sestra. Sad, kad si otišla, kad te više nema, kad se svi smiju ali ne i ti, nastaje praznina i shvaćam kako je život tužan. Volim te najviše, i sve bi dala još jednom da se proveselimo. Majica ti je ostala kod nas. Trebam ti još puno toga ispričat.
VOLIM TE NAJNAJVIŠE. I sve je lipo, mirno samo još mi ti fališ.
Nikad te neću zaboravit. Uvijek ćeš mi bit u mislima.
Fališ mi, anđele moj lipi. Hvala ti puno šta si bila tu.
I šta si postojala. Šta si me branila od svih i svega.
Šta si znala oraspoložit ljude. Svima fališ. Uvik ćeš nam bit u mislima. &hearts&hearts&hearts

Image and video hosting by TinyPic



| 14:47 | Komentari (27) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.