Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Try to be cool, look like a fool.

brineta. smeđih očiju. bloody lips. neobicna. često nasmijana. puna pitanja.


You have question. I know answer.
I have question. You don't know answer.

Image and video hosting by TinyPic

Sick of crying.
Tired of trying.
Yes, I'm smiling.
But inside I'm dieing.




credits
Design:murderscene
Help:xoxo

people don't understeand. or they don't want to understeand?
srijeda, 07.10.2009.
Često se pitam, često me zanima ->zašto se ljudi ne trude razmijeti druge?Ponekad imam osjećaj kao da sam ostavljena, od svih. od ljudi. s ljudske strane. i ljudi su bezobrazni. ne shvaćaju potrebe običnih i normalnih ljudi. koji traže da ih se malo sasluša, malo pažnje, samo malo nečijeg vremena. i ja bi bila zadovoljna! i onda mene nitko ne shvaća. zašto sam ja cijelo vrijeme tiha, i baš me briga za svijet? eto, baš zato šta su me svi razočarali --> svi se prave, nitko ne razumije, niti želi razumijet.
svaki dan gledam one koji nemaju priliku u životu bit sretni, ni zadovoljni. koji nemaju onoliko novaca, čiji roditelji nemogu dat njima ono što bi oni htjeli. one ''savršene cure'' ih odmjeravaju. zapravo, kad ja gledam njih. one su odvratne! gadne su i sve. ja to neznam iz svog primjera. ja se družim sa svima, pokušavam bit što bolja sa svima. i nadam se da ima još takvih ljudi.

Image and video hosting by TinyPic

| 19:56 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.