maLa_cuDna

petak, 27.01.2006.

Kralj rijeke

Evo, završila sam čitati jednu predivnu knjigu Kralj rijeke Alice Hoffman. Ta je knjiga na mene ostavila velik dojam...i nisam je mogla prestati čitati...zapravo se opisuje život četvero mladih ljudi koji žive u istom mjestu. Ali najveći je dojam na mene ostavilo ubojstvo jednog tinejdžera, i shvatila sam koliko je život dragocjen...koliko mi svi imamo sreće što smo živi, što dišemo, hodamo ovim svijetom. Kad se samo sjetim koliko ima divnih stvari, koliko se samo toga lijepoga može osjetiti ili otkriti na ovom svijetu. Istina, nije sve tako divno, nekada nas nešto može povrijediti, izbaciti iz takta, iz života, ali to je sve dio toga.

Mislim da neki ljudi ne shvaćaju koliko toga propuštaju, neki zapravo ne mogu otkriti svoju pravu osobnost, svoje vrline i nedostatke. Nije li lijepo kad te netko pohvali, zahvali ti na nečemu ili kad ti to možeš nekome napraviti. Isto te tako netko može povrijediti, svojim užasnim riječima ili ponašanjem prema tebi.

Ljudi mogu biti jako okrutni, možda čak i previše. Ima nekih koji samo gledaju kako izvući neku korist od drugih, nekih koji samo žele biti važni u društvu, za bilo koju cijenu. I u toj su knjizi ubili tinejdžera samo zato što je bio drugačiji, što se nije uklapao u njihovu sredinu, što je bio različit i nije mu bilo važno što drugi misle o njemu. Imao je jednu prijateljicu, koju je iskreno volio, ona mu je bila sve, ona mu je davala hrabrosti, ali ga isto tako nije mogla nikad voljeti...uz njezin gubitak, izgubio je i svoj život.

Jedina kojoj je vjerovao ostavila ga je, ne pitate li se onda postoji li bilo tko kome možete vjerovati...događa se da vas prije ili kasnije neka osoba u koju imate toliko povjerenja izda, ne mora značiti da će se to dogoditi baš vama, ali šta ako se desi. Pitate li se onda da li ćete ikad naći snage da počnete opet nekome vjerovati, neće li u vama uvijek postojati barem malo sumnje...hoćete li ikad moći biti sto posto sigurni u povjerenje druge osobe, hoćete li ikad upoznati pravo lice neke osobe.
Ljudi vas mogu iznenaditi koliko god ih poznavali...osobe se mogu promijeniti kada se najmanje nadate, mogu promijeniti mišljenje o vama, mogu se udaljiti od vas ili vas iznevjeriti, a da vi to i ne primjetite.

I pomislite sad kako je toj osobi koja je izgubila prijatelja, a nije mu stigla pokazati što zapravo osjeća...sada mora živjeti s tim osjećajem krivnje, patnje da više ne može nadoknaditi izgubljeno vrijeme. I za to je sve kriva njezina želja da je prihvate u društvu, da je vole, želja da se dokaže...a ono važnije je pri tome zaboravila...

Ali ne mora biti sve tako negativno...ja pokušavam imati povjerenja u svakoga tko ima i u mene, tko to stvarno zaslužuje,,,ali uvijek je tu ona sumnja...ali vjerujem da ona može s vremenom nestati...barem se nadam...

I ako netko voli čitati ili mu je dosadno, stvarno mu preporučujem tu knjigu jer je zakooon!!!

...bye...

- 19:15 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • evo...i ja odlučila malo pisati...ako se vam se da čitati...nadam se da vam neću biti puno dosadna...;))
    kissich od medene...
Free Web Counter
hit Counter

Linkovi

Sve su žene kurve

  • Stvari se polako vraćaju na mjesto, ovako nešto se ne događa često, premda priznajem ponekad pretjeram i nekud otplovim sam...
    i tad slike izblijede i sve,
    i tad zatvaram se u sebe,
    i tad nisi mi potrebna...
    Kazaljke i dalje krugove crtaju, umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju, prazno mjesto u mom krevetu, sjećanje, bila si tu...
    tko zna kuda si otišla,
    tko zna zbog čega se ne vraćaš,
    tko zna, sve piše u zvijezdama...
    Još jučer poljupcima mi smo se borili i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali, što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu, što te natjerala da odneseš sve što sam volio, a tebe sam volio, sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao, ma zar sam pogriješio, što sam se smijao, kad su mi govorili da sve su žene kurve...
    kad bi zauvijek zaspao ovaj grad, kao u bajci, prekriven trnjem i travama, sve dok se ti ne vratiš, a vratit ćeš se znam...i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan, dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš, dok me ne zagrije tvoj dah...

...i don`t want you back...

  • See, I dont know why I liked you so much
    I gave you all, of my trust
    I told you, I loved you,
    now thats all down the drain
    Ya put me through pain,
    I wanna let u know how I feel

    Fuck what I said it don`t mean shit now
    Fuck the presents might as well throw em out
    Fuck all those kisses, they didn`t mean jack
    Fuck you, you hoe, I dont want you back

    You thought, you could
    Keep this shit from me, yeah
    Ya burnt bitch, I heard the story
    Ya played me, ya even gave him head
    Now ya askin for me back
    Ya just another hag,
    look elsewhere
    Cuz ya done with me

    Ya questioned, did I care
    You could ask anyone, I even said
    Ya weremy great one
    Now its, over, but I do admit I`m sad.
    It hearts real bad, I cant sweat that,
    cuz I loved a hoe

    Fuck what I said it don`t mean shit now
    Fuck the presents might as well throw em out
    Fuck all those kisses, they didn`t mean jack
    Fuck you, you hoe, I dont want you back