maLa_cuDna

subota, 24.12.2005.

SrEtAn BoŽiĆ!!!

Meni najdraže doba godine je upravo ovo oko Božića...i Nove godine...
Obožavam onu toplinu i ljubav koja je oko nas, svi su nekako sretniji jer su praznici i jer je vrijeme darivanja tu. To je vrijeme najbolje provesti s nekim koga voliš, tko je uvijek uz tebe, uz obitelj i prijatelje.
Ovaj će Božić meni biti najtužniji, pogotovo u obitelji jer sam nedavno izgubila jako dragu osobu i stvarno ne mogu zamisliti Božić bez nje. I zato ovaj neće biti toliko ispunjen srećom, darovima...biti će to jedan običan dan koji za mene neće imati neku veliku važnost. Ali trebao bi. To bi doba trebalo svima donijeti nešto dobro, ispuniti neku želju. I moja jedina želja je da to vrijeme provedem s ljudima koje volim i nadam se da će mi se to ostvariti. To bih preporučila da svatko zaželi...ili da se bar nekako potrudi da mu se to dogodi...

Evo i jedne pričice:

Najprije smo se trebali svi okupiti. Za onim stolom prepunim hrane, zrakom bi se osjećala ona obiteljska ljubav i toplina, ono što svih nas povezuje i daje nam snage. Svi smo se trebali smijati. Svi smo trebali dobiti dar, svi smo trebali pokloniti...bio bi to savršen obiteljski dan u krugu voljenih...a sve je to u mojoj mašti...jer svega toga nema. Jer ja nemam te radosti da to doživim, nemam obitelji, nemam nikoga...i gdje je meni Božić?? Samo u mojoj glavi...zato vi, koji ste toliko sretni da imate nekog uz sebe, bilo koga, iskoristite to što više možete...jer imate neopisivu sreću! Jer zamislite kako bi vam bilo da ste sasvim sami...

I još nešto...nije li lijepo kad od nekoga nešto dobijete za Božić, ma barem jedan komadić čokoladice ili neku sitnicu...ali još je ljepše kad vi tako nekoga usrećite tim malim poklonom od srca. Zato potrudite se svi, usrećiti barem jednu osobu oko sebe tim malim znakom pažnje. To nije teško, a to je tako velika stvar...;))
Voliiim vaaaasss

P.S i mar!jana kako si to baš mene sanjala?? Zanimljivo;)) ali mi je drago...ispričaj mi barem san ako se sjećaš...!!

- 21:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • evo...i ja odlučila malo pisati...ako se vam se da čitati...nadam se da vam neću biti puno dosadna...;))
    kissich od medene...
Free Web Counter
hit Counter

Linkovi

Sve su žene kurve

  • Stvari se polako vraćaju na mjesto, ovako nešto se ne događa često, premda priznajem ponekad pretjeram i nekud otplovim sam...
    i tad slike izblijede i sve,
    i tad zatvaram se u sebe,
    i tad nisi mi potrebna...
    Kazaljke i dalje krugove crtaju, umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju, prazno mjesto u mom krevetu, sjećanje, bila si tu...
    tko zna kuda si otišla,
    tko zna zbog čega se ne vraćaš,
    tko zna, sve piše u zvijezdama...
    Još jučer poljupcima mi smo se borili i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali, što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu, što te natjerala da odneseš sve što sam volio, a tebe sam volio, sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao, ma zar sam pogriješio, što sam se smijao, kad su mi govorili da sve su žene kurve...
    kad bi zauvijek zaspao ovaj grad, kao u bajci, prekriven trnjem i travama, sve dok se ti ne vratiš, a vratit ćeš se znam...i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan, dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš, dok me ne zagrije tvoj dah...

...i don`t want you back...

  • See, I dont know why I liked you so much
    I gave you all, of my trust
    I told you, I loved you,
    now thats all down the drain
    Ya put me through pain,
    I wanna let u know how I feel

    Fuck what I said it don`t mean shit now
    Fuck the presents might as well throw em out
    Fuck all those kisses, they didn`t mean jack
    Fuck you, you hoe, I dont want you back

    You thought, you could
    Keep this shit from me, yeah
    Ya burnt bitch, I heard the story
    Ya played me, ya even gave him head
    Now ya askin for me back
    Ya just another hag,
    look elsewhere
    Cuz ya done with me

    Ya questioned, did I care
    You could ask anyone, I even said
    Ya weremy great one
    Now its, over, but I do admit I`m sad.
    It hearts real bad, I cant sweat that,
    cuz I loved a hoe

    Fuck what I said it don`t mean shit now
    Fuck the presents might as well throw em out
    Fuck all those kisses, they didn`t mean jack
    Fuck you, you hoe, I dont want you back