maLa_cuDna

utorak, 29.11.2005.

evo me opet...

jooj, danas sam došla sva iznervirana iz te glupave škole, i najradije bi išla spavati, ali ne, moram učiti i to onu dosadnu uspavljujuću povijest...kao da postoji samo da nam upropasti taj predivan dan. A kao da to najviše želi onaj profesor iz matematike s kojim svi imaju najviše problema (straw, ti razumiješ;)...). koliko se god trudili ništa mu nije dobro, kako ljudi uopće mogu biti takvi?? Toliko učiš, štrebaš i zezneš na najmanju moguću glupost....užaaasss... poželiš sve poslati u kurac ali ne možeš. Jednostavno znaš da ne smiješ odustati zbog svih tih gluposti...te škole koju moraš završiti jer ipak je to tvoja odluka... ali dosta o tim dosadnim stvarima...
ipak mi se dogodilo i nešto dobro!!!
Počela su mi predavanja iz autoškole i ako sve sretno položim moći ću voziti motor!!!! Juuupiiiiiiiiiiii....baš sam happyyyy....i samo mi kažite jedno...ima li tko muda da se vozi sa mnom??? heheheee ;))



Image Hosted by ImageShack.us



p.s. imam jednu poruku za moju kokoš(baby)...a to je da čekam tvoj komentar, ipak mi je važno tvoje mišljenje, dušo;))) i nemoj bit u bedu puno, imaš mene i 6 mjeseca će brzo proći!!!

I evo jednog testa kojeg mi je pidžama poslala;))) da je barem matematika tako laka;))
Rezultati ovog matematickog testa su iznenadujuci!

Potrebno je samo nekoliko sekundi, stoga slijedite upute, i ono
najvaznije,
izracunajte sve i na kraju procitajte rezultate !

Ne varajte!

Pa krecemo!

1. Zamislite si, koliko dana u tjednu bi se zeljeli seksati!

2. broj koji ste zamislili, pomnozite s 50.

3. Rezultatu dodajte 44.

4. Sumu pomnozite s 200.

5. ako ste ove godine vec imali rodendan, dobivenom broju dodajte
105,a ako
jos cekate na rodendan, dodajte 104.

6. Zadnji korak. Zadnjem rezultatu oduzmite godinu vasega rodenja (npr.
-
1972). Trebali biste dobiti peteroznamenkasti

broj.

SADA:

1. Prva brojka Vam govori koliko puta se zelite seksati, ... Zar ne?
Ali to nije sve!


2. Zadnja dva broja govore koliko godina imas. Ali to jos uvijek nije
sve!!
Najljepse jos ceka!

3. a i treca znamenka govore ... KOJU POZICIJU NAJVISE VOLIS,
TI..... PERVERZNO BICE!!!

- 15:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • evo...i ja odlučila malo pisati...ako se vam se da čitati...nadam se da vam neću biti puno dosadna...;))
    kissich od medene...
Free Web Counter
hit Counter

Linkovi

Sve su žene kurve

  • Stvari se polako vraćaju na mjesto, ovako nešto se ne događa često, premda priznajem ponekad pretjeram i nekud otplovim sam...
    i tad slike izblijede i sve,
    i tad zatvaram se u sebe,
    i tad nisi mi potrebna...
    Kazaljke i dalje krugove crtaju, umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju, prazno mjesto u mom krevetu, sjećanje, bila si tu...
    tko zna kuda si otišla,
    tko zna zbog čega se ne vraćaš,
    tko zna, sve piše u zvijezdama...
    Još jučer poljupcima mi smo se borili i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali, što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu, što te natjerala da odneseš sve što sam volio, a tebe sam volio, sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao, ma zar sam pogriješio, što sam se smijao, kad su mi govorili da sve su žene kurve...
    kad bi zauvijek zaspao ovaj grad, kao u bajci, prekriven trnjem i travama, sve dok se ti ne vratiš, a vratit ćeš se znam...i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan, dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš, dok me ne zagrije tvoj dah...

...i don`t want you back...

  • See, I dont know why I liked you so much
    I gave you all, of my trust
    I told you, I loved you,
    now thats all down the drain
    Ya put me through pain,
    I wanna let u know how I feel

    Fuck what I said it don`t mean shit now
    Fuck the presents might as well throw em out
    Fuck all those kisses, they didn`t mean jack
    Fuck you, you hoe, I dont want you back

    You thought, you could
    Keep this shit from me, yeah
    Ya burnt bitch, I heard the story
    Ya played me, ya even gave him head
    Now ya askin for me back
    Ya just another hag,
    look elsewhere
    Cuz ya done with me

    Ya questioned, did I care
    You could ask anyone, I even said
    Ya weremy great one
    Now its, over, but I do admit I`m sad.
    It hearts real bad, I cant sweat that,
    cuz I loved a hoe

    Fuck what I said it don`t mean shit now
    Fuck the presents might as well throw em out
    Fuck all those kisses, they didn`t mean jack
    Fuck you, you hoe, I dont want you back