ti si moja prokockana sreca....

natipkano: četvrtak, 03.08.2006.

ljubavi,oprosti mi.....

........Ljubavi,oprosti sto sam te toliko povrijedila….sto nisam znala cijeniti ono sto imam…. Ponasala sam se kao dijete….. bio si moja mala igracka….. bila sam sretna kad sam te dobila samo za sebe….. a kasnije….. odbacila sam te jer si mi dosadio..Igrala sam se tobom, tvojm osjecajima, tvojim srcem……. Znam da sam pogrijesila…. Bilo mi je predivno s tobom i voljela bih se vratiti u stare dana….. uz tebe sam naucila sto je zivot, sto je sreca…. Naucila sam koji je smisao zivota…… bio si dobar ucitelj….. i nemoj me sada napustiti…. Promijenila sam se…..ti si me promijenio…..ti si me naucio…….molim te, ne napustaj me.. ne ostavljaj me samu u ovakvom gradu………bit cemo sretni, ponovo… ja i ti…. Samo mi daj drugu sansu….. pokusaj zaboraviti proslost…. Evo me,pred tobom stojim, nova ja…. Hvala ti na svemu… i jos jednom…. Oprosti mi…….
Image Hosted by ImageShack.us