Montažna kuća na sjeveru Istre https://blog.dnevnik.hr/nero81

nedjelja, 17.10.2021.

Slegnuti dojmovi

Post je malo poduzi jer mi se nije dalo stavljat u 2 puta. Evo kuca je skoro useljiva. Dva puta smo vec odgadjali useljenje ali mislim da bi Bozic mogao docekat u novoj kuci sa uporabnom dozvolom. E sad, tek kad krenu unutarnji fini radovi dodju na vidjelo poneke greske ako ih se moze tako nazvat.
Prva i najgora stvar koja me smeta je estrih/glazura. Na prvu je izgledalo lijepo dok nisam poceo postavljat laminat i dok keramicar nije uzeo letvu u ruke. E tom istom letvom bi ja "majstore" za estrih lupao po ledjima.
Pod je uzasan udubljenja, izbocine... na par mjesta i 5mm udubljenje, na prijelazima iz prostorija izbocine, u kupatilu pad od sifona umjesto prema sifonu.... Da ponovim. Aničić d.o.o. Opatija. Izbjegavat maksimalno.
Nisam imao vremena ni novaca da to saniram nivelir masom, a bome ni znanja da se sam upustam u to.
Laminat sam postavljao sam i po prvi put u zivotu i nije tesko. U udubljenja na estrihu sam stavio malo deblju spuzvicu tj 5mm svugdje i jos po 3mm di je pitalo.
Nije za pohvalu ali ja sam zadovoljan kako je ispalo.
Keramicar je u 7 dana postavio kupatilo, wc, hodnik, kuhinju i terasu. 15500kn bez materijala. Recimo da sam tako nesto i racunao.
Danas htio spojit umivaonik pa skuzim da cijev za odvod nije spojena u sifon ili gdje god treba biti. Slijepa ulica... vidjet cemo sta ce vodoinstalater rec i kako ce to rijesit.
Kutevi po sobama , ne svi, su popucali. Da li je to kriv gleter, da li ja sa gustom bojom, da li montazna kuca tj knauf.... ne znam. Nije da smeta toliko ali nije ni lijepo za vidjet. Inace kutevi su prekriveni mrezicom, gletani, i silikonirani.
Na 2 mjesta, tj kod kuhinjske radne ploce i kod ploce u wc-u vidi se da zidovi nisu ravni. Nije do keramicara jer je i zid iznad plocica savijen.
I sada nesto sta me jako smeta kod montaznih kuca, a to su zidovi od gipsanih ploca. Sta god treba montirat na zidove je pravi squid game. Kuhinjski elementi se drze na Fisher duotec tiplama.
Pokusavam bojler od 80l istim tim tiplama prisarafit ali ne ide po planu. Kupaonske plocice su nevjerojatno tvrde. Sa obicnim svrdlima za beton ne dolazi u obzir. Uzeo sam svrdla od tvrdog metala za metal i njima nekako uspio. Tiple koje sam namjenio za bojler 45kn 2 tiple u bauhausu... ćorak. Nekako nisu sjele ili se okrenule kako treba i vijak vrti u prazno. Tako da sada cekam ponovni odlazak u bauhaus. ..
Kuhinju sam uzeo u Ikei i slozio je sam jer me oni trazili 3000kn za montazu. Sad sam u fazi prikupljanja dokumentacije za uporabnu ali to za neki drugi put.

Oznake: Placi majko

17.10.2021. u 17:39 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2021  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Prosinac 2020 (1)
Listopad 2020 (1)
Kolovoz 2020 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi