/ imati 4 iz njemačkog - ....in the middle of nowhere..... - Blog.hr

nedjelja, 18.05.2008.

imati 4 iz njemačkog

ili čak 3?

kaj radiš?
dopisujem se
a zak se ne učiš njemački?
a iam ga tek u srijedu
a teak za 2 dana. čul sam da iaš 4, 3 s njemačkog
ke tome fali? pa još iam 5. ke si ti ial sve 5?
tak se počne, prvo jedna četvorka, pa druga, pa treča, pa sa sedam četvorki isto moreš iati 5.......daj se uči njemački......ja te ne slušam, ja sam perkecionist, nije važno ke ti kažeš, ja sam najglavniji i sve ke ja velim to je zakon a ja tebe balavicu netream slušat.....


ko da je na glas ponovil zadnje dvije rečenice......rečenice od riječi koje su mi več tolko puta usjeknute u pore baš upravo njegvim glasom

,

a ako niste znali, ocijene su najvažnije, a njemački je najvažniji predmet na svijetu!

- 20:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>