/ Puku - ....in the middle of nowhere..... - Blog.hr

petak, 07.03.2008.

Puku

Slijedi ne baš tako detaljan izvještaj današnjeg dana.
Relativno detalja, ajd dobro.
Ko rpvo, recite vi meni, tko li se normalan ide buditi u 7 ujutro kad može lepo spavat do pol 8 i gre ravno pod tuš i potroši svu toplu vodu jer skoro zaspi pod tušem?
A zašto skoro zaspi pod tušem? Neko je pisal poruke navečer.... I nie mogl spati.... ondering who will that be.... I davil je medeka, btw.
Rajševiš ni ništ rekl da Palićina majka pelja sve piple z Zlatara h Konjščinu. Džubre. AL ke sad. Naslušala sam se prelepih priča o kretnjama mkadih umova ka srednjoškolskom obtrazovanju od truke, odnosno glasnica tete koju majka moljaše da me otpelja. I trubila ženska u pol 9 meni, ja narafno brojala perje Žutokljuncu, kadli tamo... .I sad se ti spremi. Nekim sam čudom sve zela. I ajmo u nove pobjede. Začudžujuče, do Konjščine netreba ni 15 minuts, il to meni vura krivo ide, odnosno i ova vura h autu njenom, il ženska fol brzo vozila što se nije dalo da primjeti.... I tak uredo sat vremena prije ja dodžoh. I nikoga nema. I šetah se po Konjščini u strahu od potencijalnog silovatelja, poput duda koji mi stal kad sam nekidan išla h zlatar iz zlb, dud sviral I'm too sexy for my neeke i Let's talk about sex cijelim putem, još išl otvarat kvaku prek mene jer ja nis mogla otvori. Neznam po čemu zaključih da je opsjednut sexom, al to samo moj mutaf um. I čekah ja da nekog vidim, usput se nadajuči da Konjščinanci neaju škole, jer ak imaju, to bi značilo Još potencijalnih silovatelja. Al nisu imali. Neki pipli išli h školu, ja uredno za njima. I nekim čudom, išli oni tam gdi i ja išla, na natjecanje s metika županijsko btw. I čekala ja u hodniku dočekano. Paličinu majku u kak trebala sam da javim da idem sama blablabla, a ja nis znala da oni peljaju, ispričavah se jer me napala, stujupi mzoak agen, i onda valda smirila se, il se posle smirila kad je vidla rezultate. Ugl. smirila se i krenusmo mi pre učionice. I sad sljedi čekanje. Ko je u kom razredu, razgledavanje ljudi, uobičajeni postupci....Šrumfeta, Kixy, welcome to my world. Štrumfeta odprije poznala. Al nisu moja kategorija. Šade. Čekanje ulaska u učionicu. ulazak u ulionicu.Ispunajvanje onoih gluposti. Kuverta. Zadaci. Pisanje. PRvi zadatak. Pis, pis, jedna strana. svršeno. Točan 100%. Drugi zadatak. Parametri. Odahnuh. pis pis. strana i pol. Glupača zbisala jen parametara ke isto bil točan. i narafno, ja po svojem rješenja po sovjem .Ode pol zadatka. Treči zadatak. Najbalnalniji. Ja se narafno ne zmislih. Dvije strane. 0 bodova. četrvrti zadatak. Tales, volimte. 20 bodova. Peti zadatak zračunah, pol točno, pol krivo. 67% oliti 67 bodova. Nikad njet imala više. I što pomoglo? Dobra teta koja je djelila bonobone doxe pisalo. I onda posle odosmo mi u poztragu za kavom. I nadžosmo. I nakon dve vure zvoni mb da dismo, da rezultati došli. I to to. Amen. Idem na državno. 6-9 travnja. Primošten. Ništ se ne učih. Idem na državno. definetly ni fer. Ajd ,rješih zadataka 20ak. Sad, priej više. Al to ništ. Bla, bla..... more odmah posle Uskrsa. Njet luda z amroem. Zima bu. Njet luda inače z amorem. blje

- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>