Youtube zana dodirni mi kolena - Datiranje za seks

nedjelja , 13.01.2019.

Pevala je mi a onda je nestala i slomila nam srce










Dating Site: Youtube zana dodirni mi kolena






Nije mi buduća rođaka, nemoj da mi brata stavljate u nezgodnu situaciju. Hej moja dusice izbaci bubice iz svoje lepe lude plave glavice, ne budi dete obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno skuvaj mi kafu napravi sendvic lepo ugosti i zadovolji me, hej moja dusice ostavi lutkice koje te jure i stalno ti dosadjuju ne budi dete kupi mi haljine srebrne lancice crvene maline i kartu do Amerike, znamo se skoro vec 10 danadaj mi svoj auto i kljuc od stana. Bend je zajedno sa Zanom Nimani krenuo u Švedsku da snimi album, a pre nego što su poleteli, Marina je dala tekstove za pesme koje će od grupe Zana i njihove vodeće pevačice napraviti ogromne zvezde.



youtube zana dodirni mi kolena

Nije mi buduća rođaka, nemoj da mi brata stavljate u nezgodnu situaciju. Situacija se promenila kad je 1980. Pre nego što je ime benda počelo da odzvanja u ušima čitave bivše Juge sastav je imao čak tri imena — Sutin, Avala, Ledeni vetar Mirijeva.



youtube zana dodirni mi kolena

Pevala je mi a onda je nestala i slomila nam srce - Bend je zajedno sa Zanom Nimani krenuo u Švedsku da snimi album, a pre nego što su poleteli, Marina je dala tekstove za pesme koje će od grupe Zana i njihove vodeće pevačice napraviti ogromne zvezde. Nije mi buduća rođaka, nemoj da mi brata stavljate u nezgodnu situaciju.



youtube zana dodirni mi kolena

Pre nego što je ime benda počelo da odzvanja u ušima čitave bivše Dodirnii sastav je imao čak tri imena — Sutin, Avala, Ledeni vetar Mirijeva. Situacija se promenila kad je 1980. Bend je zajedno sa Zanom Nimani krenuo u Švedsku da snimi album, a pre nego što su poleteli, Marina je dala tekstove za pesme koje će od grupe Zana i njihove vodeće pevačice napraviti ogromne zvezde. Zana Nimani je posle kultnog albuma postala pevački simbol Jugoslavije. Umilni nežni glas i blago erotizovani tekstovi omogućili su jednoj od najboljih pevačica ovog benda da nam njen glas odzvanja u ušima i dan-danas. Ne pijem, ne drogiram se, to mi je jedini porok. Mislim da je ona prva rok pevačica u Jugoslaviji, ostale ne priznajem. Nije mi buduća rođaka, nemoj da mi brata stavljate u nezgodnu situaciju. Zana Nimani je žarila i palila sve do poslednjeg albuma koji je snimila sa grupom 1983. Pevačica je još par godina pokušavala da pliva u muzici, a onda je došlo sivo vreme za Jugoslaviju kokena rat, hiperinflacija i sunovrat društva.



Zana - Dodirni mi kolena
Refren: Hej, na sveze mleko mirise dan ptice pevaju na sav glas jutro njise vetar dodirni mi kolena to bi bas volela, hej, plavo nebo zuri u stan zuti leptir mazi moj vrat jutro njise vetar dodirni mi kolena to bi bas volela. Zana Nimani je posle kultnog albuma postala pevački simbol Jugoslavije. Zana Nimani je žarila i palila sve do poslednjeg albuma koji je snimila sa grupom 1983. Umilni nežni glas i blago erotizovani tekstovi omogućili su jednoj od najboljih pevačica ovog benda da nam njen glas odzvanja u ušima i dan-danas. Situacija se promenila kad je 1980. Nije mi buduća rođaka, nemoj da mi brata stavljate u nezgodnu situaciju. Hej moja dusice izbaci bubice iz svoje lepe lude plave glavice, ne budi dete obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno skuvaj mi kafu napravi sendvic lepo ugosti i zadovolji me, hej moja dusice ostavi lutkice koje te jure i stalno ti dosadjuju ne budi dete kupi mi haljine srebrne lancice crvene maline i kartu do Amerike, znamo se skoro vec 10 danadaj mi svoj auto i kljuc od stana. Pevačica je još par godina pokušavala da pliva u muzici, a onda je došlo sivo vreme za Jugoslaviju - rat, hiperinflacija i sunovrat društva.

[Dopisivanje sa curom koja ti se svida|Sajt za upoznavanje balkan|Best dating sites london]






Oznake: Dodirni, mi, Kolena, lyrics

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.