Design by:*Maria*
< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Ukratko o nama

Ejj..ja sam Dajana Tahto idem u 8.b razred naj razred u sk ludi smo itd..hehe..imam 14 godina,u horoskupu sam vaga,volim prijatelje,zezanciju obozavam,volim svoj mobitel hehe internet,seku,brata 2 hehe i jos puuuuunooo toga..a ovako imam 2 brata sto ste vec mogli procitat jedan se zove Benjamin ide u 3.srednji( skola tehnicar za racunarstvo) i Armin ide u 3.raz.os.skole..s njima nikad dosadno uvijek nesto..hehe..eto ga to je ukratko o meni..pozzz

A ja sam Marija Šimag.... ja idem u 1.J [jezicna gimnazija] u zaboku [moj razred je prva generacija jezicara na skoli i ponosni smo na to=))]. inace sam iz Zaboka. imam 15 god i po horoskopu sam isto ko i Dajana vaga. ona je rodena jednu godinu i jedan dan poslje mene xD.... imam samo jednu sestru koja se zove Ana i ona je 3. god vanrednog studija u Cakovcu... ja inace u slobodno vrijeme sviram flautu [vec nekih 4 god]... ja volim provoditi vrijeme u ugodnom drustvu svojih prijatelja koje me uvijek iznova ravesele... a moja velika zelja je putovati, a najvise od svega zelim posjetiti Barcelonu... i mislim da sam dovoljno mljela o sebi =))... papa

petak, 22.05.2009.

...povodom maturalne veceri..=)=)..Dajana tu..

eeej sretni i ne sretni ljudi..jbg ali tako je..priblizava se kraj 8.razreda koji je bio fenomenalan..te zajebancija se ne zaboravljaji..sta cu ja bez njih...a nis crknut..hehehehe...smijeh...poceli smo bit "fini"jer nam trebaju bolje ocjene radi upisa..ajd dosta o mucenju jer gotovo je 8 god zatvora prestajeeeee...weeeeeeeeeeeee..sretan..i povodom kraja 8.raz odrzava se maturalna vecer na kojoj ce bit legendarno wink..odrzavat ce se 5.6..uz svoje drustvo bit ce super sam da kisa ne padne ko uvije pa sve sjebe..smijeh..hmm...kupila sam si haljinu...i cudno ali istinito svidjela mi se na prvi pogled,a i lijepa je tak da eto...ja sebe ne zamisljam u haljini ali jednu vecer budem izdrzala..e sad opet malo o mom razredu to su zive LEGENDE..pa to nema nigdje u svijetu(to svatko kaze za svoj raz)hehe...al eto meni su moj raz najbolji...za poludit..rofl...jooooooooj..raspust sam da prodju upisi i partttttttttty..weeeeeeeee...sta jos napisat..a nis odo spavat..dead..gotova sam..sutra moram u ebenu skolu..burninmad..zbog glupe matke..ima da zapalimo skolu drugi dan poslije mature kad dodjem..smijeh..rofl..et ajd zelim vam SVIMA sretan zavrsetak skolske godine i da se upisete u sk koje zelite..=)..i da ucite ofc..heheh.šala..xd-ovo sam pokupila od mateje i maje koje cu razbit prvom prilikom..zajeb.se..ev ovom prilikom ih pozivam na maturalnu kao i tenu..=)..wink..ajd papa..uzivajte u vrucini kuhajte se...blabla..sretan...kiss..mah.cerek

- 15:09 - Komentari (20) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.