Nera & X band

srijeda, 04.03.2009.

Adio Žele!



Šta je život-danas te ima sutra te nema.Još se ne mogu naviknit na to da smo ostali bez Žele.Ljudi moji kako je taj čovijek pjevao-vjerujte,rijetko majka rodi takav talent.Nekoliko zadnjih godina smo surađivali ,a kad sam prije godinu dana oformila X-BAND,povremeno bi zasvirao gitaru i pijevao sa nama.
S njim mi je bilo gušt radit ,njegov glas je savršeno pasa uz moj i tako mi je žao što mu nisam uspila napisat pismu-svojim preranim odlaskom nas je sve iznenadio,Njemu u spomen napravili smo jedan spotić koji se vrti na you tubeu
Nera x band In memoriam Žele Antoš
Htjela sam nešto lipo napravit za njega i ovom prilikom zahvaljujem Bokiju koji je cijelu noć radio spot za Želu.Vidim da se spot gleda i jako mi je drago zbog toga-znam da bi on gušta,a drago mi je i radi njegovih cura-imao je 3 kćeri.Izabrala sam pjesmu Ostala si uvijek ista od Miše,kad bi svirali zajedno nekako mi se ćini da mu je ona bila jedna od dražih i da je piva sa posebnim guštom.Bilo mi je zadovoljstvo radit s tobom Žele..........................!
ADIO!


A sad nešto vezano uz posao ..jednu stvar vam moram razjasnit,neki su me ljudi kontaktirali radi posla pa su me pitali da li sam ja sa Staklenom damom svirala u Zadru Novu G.
Staklena dama nije svirala u Zadru nego X BAND, a isto tako i na koncertu u Mastersa i na piru sa sklekovima, uostalom sve možete vidjeti na You tube pod Nera x band.
Ponekad sviramo u troje,četvero ili petero, ovisi što mladenci žele.
Staklena dama je odvojena institucija, to je duo koji radi godinama i po potrebi u formaciji banda, ako im za nastup treba pjevačica, a ja sam slobodna, zapjevam sa njima.
Često surađujemo jer mislimo da je to vrlo kvalitetna kombinacija glazbenika.
Da vam se ne bi stvarala zbunjoza jer klavijaturistu često viđate sa mnom kad radimo u dvoje, to je isto X band, a osim toga Boris je i aranžer pjesama koje ja skladam za svoj band, a nadam se uskoro i za neke od Hr. zvijezda sa kojima ja surađujem. Isprepleteni smo mnogim poslovima i suradnjama, pa ne treba slušati dezinformacije sa strane, -ovako stvari stoje.
Ako vam je potrebna muzika za pir,maturu,brucošijadu, slobodno nazovite mene ili njih, kako god bilo, jedno sigurno mogu reć, - IZGUBIT NE MOŽETE SIGURNO - A DOBIT ĆETE PUUNNOOOO!
Hvala, Nera x band

04.03.2009. u 17:01 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?

Nera X band

klikni na link:
SLUŽBENE STRANICE
NERA X BAND

Website Visitor Counters
Apple Store Coupons

Linkovi

Band-ovi, sastavi, grupe
Nera & X band
Staklena dama

ZAMP-autorska prava

YOUTUBE - video
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr