Nera & X band

ponedjeljak, 22.09.2008.

IDEMO DALJE !

nera

Evo, prošlo je mjesec dana od HRF 2., još mi je sve u prelijepom sijećanju.Nadam se da ćemo i do godine biti na trećem HRF-u jer sam dobila informacije iz prve ruke da nas očekuje nešto SPEKTAKULARNO - zato ja sad neću više o tome, a ne bi bilo ni uredu - to ću ostaviti organizatorima - neka vam otkriju detaljčiće koje sam ja saznala. Ja ne znam još uvijek, što se to dogodilo tu večer na festivalu - da li je to bila sudbina ili je jednostavno Bog htio da ja budem na festivalu - JER JA TO NISAM HTJELA. Prije nekoliko godina sam rekla nema više festivala - u buduće idem samo kao autor - I tako promovirajući svoj X band - opet sam došla na festival....I moram svima reći ne da mi nije žao - nego s ponosom mogu reći da se polako ostvaruju moji snovi. Radim za 7 -vrhunskih izvođača, a zovu i drugi...a ja hvala DRAGOM BOGU inspiracije imam ko u priči...jednostavno pjesme izlaze iz mene i svaka ima ono nešto i neizmjerno mi je drago zbog toga.
Uskoro će te i vi moći vidjeti i čuti šta ja to radim, jer ću sve svoje pjesme staviti na blog i facebook.
E, da ne zaboravim spomenuti jednog mladog momka s neizmjernim talentom koji prekrasno piše i zbilja mi je drago zbog njega,...napravio je
prekrasnu pjesmu JURIM --- kad se ta pjesma uglazbi bit će frka ...bravo Matej.

22.09.2008. u 21:50 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Komentari da/ne?

Nera X band

klikni na link:
SLUŽBENE STRANICE
NERA X BAND

Website Visitor Counters
Apple Store Coupons

Linkovi

Band-ovi, sastavi, grupe
Nera & X band
Staklena dama

ZAMP-autorska prava

YOUTUBE - video
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr