Nera & X band

utorak, 02.09.2008.

2. Hercegovački radijski festival 2008

Mate Bulic i Nera

Mate Bulic i Nera


2. HERCEGOVACKI RADIJSKI FESTIVAL 2008



Evo da vas obavijestim da sam se vratila sa netom završenog Hercegovačkog radijskog festivala gdje sam imala 2 autorske pjesme.
Jedna od njih koju je pjevala Kristina - KASNO JE STARI MOJ je i dobila jednu od nagrada na što sam jako ,jako ponosna. Druga pjesma KRIVOLOV - koju sam izvela sa X bandom, svojim je pomalo intrigantnim naslovom zainteresirala moje cijenjene kolege te mi je donijela nova poslovna poznanstva.
Sada mogu reći, da osim suradnje s Matom Bulićem, radit ću na novom albumu Zdravka Škendera, Jasmina Stavrosa i još nekih drugih, a o tome ću kad nove pjesme budu gotove.
Upoznala sam jednog krasnog momka koji je pjevač i jedan od najboljih vizažista u Hrvatskoj - Iggy Popović ....make up je bio savršen. Sa mnom je bio i moj klavijaturist i aranžer Boris Krivec. Jedva čekamo pogledati snimku festivala koja će biti za koji dan emitirana na programu HTV 2.
Organizatori su se pobrinuli da sve bude savršeno, od smještaja pa do završne gala večere koja je bila baš GALA u restoranu Arkada. Pozdrav Nera.

2 HRF 2008 u Sirokom Brijegu , Nera i X band:



Boris, Kristina i Nera
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iggy i Nera Mate B. i Nera
Kristina i Nera

02.09.2008. u 20:58 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Komentari da/ne?

Nera X band

klikni na link:
SLUŽBENE STRANICE
NERA X BAND

Website Visitor Counters
Apple Store Coupons

Linkovi

Band-ovi, sastavi, grupe
Nera & X band
Staklena dama

ZAMP-autorska prava

YOUTUBE - video
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr