I love metal!!!

24.11.2007., subota

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
- 14:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

03.11.2007., subota

.........

evo..........konačno sam našla malo vremena da
napišem
novi post...........pjeva
Inače sam trebala iti z mojima se pelati na biciklu; al ja
nemamcry bicikl.......laze
šalim se.........mislim imam bicikl; al
su mi zbušene gume na njemu............
kaj buš život je takav.belj
Još malo pa bu mrak, eek, a ja još nisam pesa prošetala........dead.....
e i kad smo več kod mojeg pesa,fino kolko vidim prekkomentara, večina nezna ko je Pokirolleyes
to je moj pes koj je dobil ime po pokemonima dok su još bili v modi........
inače sam se posvadila z cuparkom....
Uglavnom već mi svi dugo govore da sam se promenila na gore od kad sam si z njom postala najbolja.........no.........
u početku im nisam vjerovala, nek sam se z svima posvadilacry
kak sam bila glupayes..........nerem verovati....bang......
.........svi su mi govorili da bu se sve ovo dogodilo........
ja jednostavno ne kužim kak neki ljudi mogu lagati eek prijateljima v oči....
ja bi razmela da se to dogodi u vremenu dok se ne spominaju, al ovak....laze
al život je takav čupav i dlakav.....
to sam v zadnje vreme počela govoriti...neznam zakejlud
.....ništ niste sigurno skužili kaj samdeadnapisala, jer jedva ja nekaj kužim...............uglavnom sljedeči postbu o jednom rođendanu.....zubo....

- 17:03 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

LOL

Muzika:



























Linkovi

Volim/mrzim:

Volim:
-dečke
-čokoladu
-životinje
-krv
-vampire
-metal
-crnu
-bjelu
-crvenu
-iti van
-viseti na internetu
-TV
-otkačene ljude
-horore
-puuuno komentara
-rođendane
-poklone
-sebe

Mrzim:
-školu
-zadaće
-učiti se
-preseratore
-preseratorice
-šminkere
-rozu
-anoreksičare
-loše komentare
-komplicirane ljude
-pospremati sobu
-dosađivati se
-kad neznam kud sa sobom
-kad nerem zaspati