I love metal!!!

24.09.2007., ponedjeljak

Moja abeceda.....

.......kad već svi imaju svoju abecedu, sad bum si ju i ja napisala....lud.......
lol......rofl
.......ovak.....pjeva......
A-ne pada mi ništ drugo napamet osim Stazicebelj, tag da bu Anastazija.....
.......onda......
B-budale.......zubo....poznam ih puuuuuno
C-crvena.....crvena je krv, crvena je ruža, sve kaj volim....cigla....lol...headbang
D-ček da se zmislim....e...Dinko....smijeh....inače je dino,al nea veze......
sad sam se još zmislila....dečki, bez njih bi život žena bil jadan i dosadan.....
Đ-đubrad.....svi ste vi đubrad.......serem.......
E-Erna, frendica z razreda.....lepo joj stoje šiške......
F-Filip.....di sam njega našla.....
G-govno....česta uvreda....nut....bang.....
H-Hanja......,isto frendica z razreda......e i usput neam para da bi nazvala Luku....a kad ja imam para na mobitelu?!.......
I-iwcha, malo prije sam se spominala z njom prek telefona.....mwa.........
J-jalžadet....lol....rofl.........zajebavam se malo......Jelica......inače se zove Jelena, al mi ju tak zovemo.....Karlova i Matejova sestra.....ja sam opsjednuta z njima......
K-cuparkin Karlo.....cuparka sad mi moraš komentirati......ne moraš, al bilo
bi lepo od tebe kad bi koj put
svratila, i ostavila par komentara.....već dugo nisi....laze........
L-moja sestra Lara....
M-Majjjja, Monika.......i dalje se nerem zmisliti.....ubiti mogu.....Matej......cerek......
N-ja, Nera....zubo.....lol.......rofl.....belj.......
O-odbojka.....vjerojatno više nepem na nju.......
P-moj pes Poki......fino.....dobil je ime po pokemonima dok su još bili v modi......joj skoro sam pozabila....Petrijanec.....
R-riba; inače sam po horoskopu riba......lol......al ne ozbiljno......
S-sex-negde sam čula il mi je neko rekel da dečki na to misle svakih tri minute.....eek....naughty.....yes......
.....al ja nisam dečko, tag da neznam.........
Š-kak se zove......mali šinko ili onaj njezin buraz zvan šminko.....lol....pjeva.....
T-Tomy.....cuparka bilo bi i vreme da mi komentiraš.......
U-uglavnom.....utorak......ukor.......koja sranja......
V-.....kaj ja znam....varaždin........hrvatska......
Z-zlo....to mi je prvo palo na pamet.....lud......dead.........zakon braće.....
Ž-žaba....žalost......i to bi od prilike bilo to.....nebi al doro......doviđenja.........laze......

Na vam par slikica......
nice.....
Click here to get images like this!

mmmm....mmm....Click here to get images like this!
My Pictures



- 22:27 - Komentari (24) - Isprintaj - #

17.09.2007., ponedjeljak

ak vam se da pogledajte do kraja...


- 14:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

13.09.2007., četvrtak

evo....
našla sam malo vremena da vam napišem postfino...
kaj da vam velim...
.................nekaj mi je palo na pamet......
jučer sam bila dežurna....lud.......
iiii na sekondu sam dela nogu na stol...i već je došla ova z biologije....zaliven......
nekaj se tam malo ispucala na meni; i otišla je...
lol...belj....zubo....
kaj ja znam...
uopče neam inspiracije kaj da vam napišem...
uglavnom posle ovog posta bum dela jedan filmić...pjeva....na kojem budu jedne dve osobe koje me jaaaako podsjećaju na nekog...wink
cuparka bu valjda skužžžila...
....a možda i nebum objavila taj video...
e...i adela ak sad čitaš ovaj post...odi videti dal sam te dela v linkove...dead....
to vredi i za tebe tena...bang....
Isuse kolko sam točkica spodevala....wow....
sad čekajte dok ne dobim inspiracijuyes................................................................................................................................................................................iiii evo je!!!
ovak sad sam se zmislila kaj se još dogodilo....
cuparka i hanja z mojeg razreda su se nekaj tam posvadile...nut...
kolko sam ja skužio...to je bilo; jer se nisu mogle dogovoriti koja bu mi nosila bilježnice,eek da si prepišem...
...tak sam ja bar to sve povezala...
jer svaka mi je govorila svoju priču...lud
hanja je došla sva sretna; jer je mislila da ju je ponizila;belj a petra je došla sva sretna smijeh jer je mislila da se hanja osramotila...
(moji zaključci).
i tak...rolleyes
valjda sam dost napisala...laze...
- 10:43 - Komentari (14) - Isprintaj - #

04.09.2007., utorak

Click here to get images like this!
- 14:59 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

LOL

Muzika:



























Linkovi

Volim/mrzim:

Volim:
-dečke
-čokoladu
-životinje
-krv
-vampire
-metal
-crnu
-bjelu
-crvenu
-iti van
-viseti na internetu
-TV
-otkačene ljude
-horore
-puuuno komentara
-rođendane
-poklone
-sebe

Mrzim:
-školu
-zadaće
-učiti se
-preseratore
-preseratorice
-šminkere
-rozu
-anoreksičare
-loše komentare
-komplicirane ljude
-pospremati sobu
-dosađivati se
-kad neznam kud sa sobom
-kad nerem zaspati