I love metal!!!

10.07.2007., utorak


- 13:05 - Komentari (23) - Isprintaj - #

09.07.2007., ponedjeljak


- 12:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.07.2007., četvrtak

Kratko, ali slatko!!!

Konačno smo se zdogovorili kam pemo na more!dead
Na Pag, u Staru Novalju.yes
Tam su išle i Petra, i Monika.naughty
Svima sam išla na žive s svojom rečenicom:
"Je pa djeco neznam ja!!!"nut
Jedino kaj mi je bilo žal, je kaj smo išli sam na par dana.no
Al kaj buš!rolleyes

1.dan-subota:
Krenuli smo!hrvatska
K vragu!puknucu
Bila je takva gužva, da ni ja sama nerem verovati, da smo se vozili negde sedam sati!blabla
Bilo mi je užasno dosadno!burninmad
A i piškilo mi se!(Normalno, kad sam zbog dosade celo vreme nekaj pila!)
Uz to sve smo se ja, moja sestra i brat v autu svadili!.....headbang
Pod kraj sam im pjevala neke pjesme od System-a; jer su me uspjeli nagovoriti!rolleyes

1.dan-nakon puta:
Napokon nakon sedam sati vožnje smo stigli!!!wink
Malo posle, došle su Petra i Monika s plaže.yes
A kolko sam skužila upoznale su i jednu moju jaaako dobru frendicu Mateju.party
Monči; ko i uvijek luda, zaderala se mojoj sestri: Lara!!!zujo
S tim da uopče nije skužila da smo to mi!nut
Meni je bilo čudno, ko sad od jemput zove Laru; a prije par minut smo tek stigli!?!
Okrenula sam se, a meni Monči, i Petrica: Nera!....smijeh
Meni ništ nije bilo jasno, jer sam još bila "ošamučena" od puta.zijev
Matejči nas je u početku malo čudno gledala, al je onda i ona skužila!...yes

1.dan-kupanje:
Posle ručka išli smo na kupanje!smijeh
Jeeej!!!party
Skakali smo z mola, i naguravali se!
A onda smo ugledali komade!!!(Ne svi! Normalno!)
Ja sam spazila jednog dečka, koj je imal dugu plavu kosu.naughty
Nisam imala blage, kak se zove, pa sam ga nazvala Plavuša.kiss
Vozil se v jednom gumenom čamcu, a dok sam ja ušla v čamac (jedina) on je skočil van.namcor
Šmrc!!!puknucu
Jadna ja!no
Šalim se!yes
Baš me bilo briga....
Tam je bil i jedan Karlo, koj nam nije htel reči kak se zove, pa smo ga zvali nemam ime.....zujo
Isto tak je tam bila njegova slatka mlađa sestra Jelena; i njegove dve sestrične: Iva i Lucija.smijeh
I uglavnom je dan bil takav!!!.......dead

2.dan-nejdjelja:
Bilo je isto cool!....naughty
Al več zanimljivije!eek
Kad smo se svi malo bolje upoznali, svima sam podjelila nadimke!(Skoro svima).
I tak.smijeh
Bruno je bil Kristijan,dead
Lara-Patricija,burninmad
Mateja-Pateja,bang
Petra-Jetra,lud
Monika-Veronika,nut
Jelena-Elena,smijeh
Tomislav-Tomica,zujo
i Matej-Plavuša.cerek
(valjda su to svi).
A o mom nadimku nebi!....nono
Nadimci im se uglavnom nisu sviđali; al bilo je i zadovoljnih!wink

3.dan-ponejdjeljak:
Petra, Monika i Mateja su mi pozvonile v deset, da idemo skupa na plažu.yes
Inače se na moru svi spavamo do pol 11, 11; al, ak sam htela iti njima na plažu morala sam se ranije zdiči.no
(Na žalost)....
Dan je bil grozan!!!burninmad
Opet smo se naguravali na molu, al dogodila se i jedna katastrofa!!!
Matej i ja smo skupa naguravali druge.
Ha, ha!...LoL!rofl
Ja sam iznenada pogurnula Tomija i Karla, Petrinog šečera;(koji su bili suhi, i nisu se z nama nagovravali) al nisam stigla Brunija, jer je on brzo skočil u vodu.mouthwash
Et...dead
Mateju nisam dirala.
Al Laru jesam!naughty
Pogurnula sam ju v vodu, a ona mi se primila za doljni dio badekostima, al sam na sreču v zadnji tren primila badekostim; i povlekla ga k sebi!
Tak da niko nije ništ videl; a ona je opala v vodu.lud
A kaj je meni i Petri najviše išlo na živce; je kaj su nas dečki gađali s morskim krastavcima.dead

3.dan-svašta:
Opet smo vani ostali do pol jedan.thumbup
Bilo je svašta!nut
Dečki su me celo vreme petarili, a i uz to i Petru...
Htela sam poludeti!!!mad
A još kad je došel jedan Ivan!...namcor
Jedna mala curica nam je pjevala i plesala ko balerina.
Razmjenili smo si brojeve telefona, pošto sutra Plavuša, Karlo i Jelena idu doma.no

4.dan-utorak:
Danas sam trebala iti doma z mora, al na sreču pemo sutra.party
Dečki, i Jelena su otišli, a mi nismo znali kaj da delamo.puknucu
Imali smo osječaj, kaj da su svi otišli; a mi smo ostali sami.namcor
Bilo nam je dosadno, i padala je kiša.blabla
Al sve jedno smo se kupali.smijeh
Meni je bilo dosadno, jer su se svi u vodi smrzavali, pa su se otišli sesti na ležaljke na plaži.
Lara je slagala bazen uz more; al je brzo odustala.namcor
Meni je bilo dosadno samoj u vodi, pa sam išla dovršiti Larin bazen.
V tom bazenu je bila zmazana voda, pa sam skopala još veči bazen.lud
Kak je kiša još uvijek padala, voda je otišla van z bazena i paplavila je skoro cela plaža.namcor

5.dan-srijeda:
K vragu!!!burninmad
Dans je zadnji dan da sam na moru.mad
Jedva čekam da pem opet.
Okupala sam se i otišla se spremati.
I došel je trenutak odlaska...blabla

5.dan-vožnja doma:
Krenuli smo doma.no
V autu mi je jedno vreme bilo užasno dosadno...dead
Al kasnije je bilo i prezanimljivo!
Nakon negde pol vure vožnje; naleteli smo na nekog starčeka.burninmad
Vozil se užasno sporo...
Dosadilo nam je voziti se tak sporo, pa smo ga išli preticati.
Sve je bilo OK, al kad smo dali gas, auto je naglo zakočil na sekundu, a onda nastavil normalno voziti.eek
Nakon nekog vremena, stali smo sastrane, da provjerimo kaj je z autom.
Kasnije ga nismo mogli uključiti.puknucu
Al nakon pet minut smo uspjeli.smijeh
Imali smo preslabi benzin.
Sva sreča kaj smo se vozili sam 4 sata.yes
Gotovo smo bili sami na cesti.wink
Ovih par dana prošlo je brzo.
Al kak piše u naslovu:
KRATKO, ALI SLATKO!!!



- 12:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.07.2007., srijeda


- 18:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

LOL

Muzika:



























Linkovi

Volim/mrzim:

Volim:
-dečke
-čokoladu
-životinje
-krv
-vampire
-metal
-crnu
-bjelu
-crvenu
-iti van
-viseti na internetu
-TV
-otkačene ljude
-horore
-puuuno komentara
-rođendane
-poklone
-sebe

Mrzim:
-školu
-zadaće
-učiti se
-preseratore
-preseratorice
-šminkere
-rozu
-anoreksičare
-loše komentare
-komplicirane ljude
-pospremati sobu
-dosađivati se
-kad neznam kud sa sobom
-kad nerem zaspati