deponij rariteta

utorak, 29.03.2005.

..pa svrati na kavu ili na fuk

Ubija me ovo vrijeme. Sada si razmišljam jesam li neurotik ili meteoropat.. Svako malo imam potrebu leći, a nedavno sam se digla, i pokriti se po glavi i spavati do navečer. A onda se dići i otići negdje s nekim na pelin. I tako do nekog sasvim drugačijeg dana. « Kiši od jutros, od 4 i 5.. Rešilo nebo da potopi svet. .Nad gradom danima vise iste kulise..».
A obaveze zovuuu.. Hodam po kući tako da se cimnem od sudopera do frižidera, a onda od frižidera do stola.. Neuravnotežena..
Sinoć sam opet bila s njim.. Javio se taman kada sam se skoro uvjerila da mi ne treba. Smiješni smo.. On i ja.. Pričamo satima, a sve zbog dva, tri poljupca. Kao djeca.. A više to nismo. Nervozni, vrtimo razne teme-od filma, dalibora bruna, duška lokina (idelani likovi za neki novi hrvatski crtić), pa sve do politike, komunističkog manifesta, imperativa ovog konzumerističkog društva.. A onda o njegovoj sestri, bratiću, mojoj mami.. Smiješno.. I sve zbog poljupca, a ljubimo se godinama. Ljubav? Ili slabost?
Kazaljka na kazaljci- netko misli na mene..
Ono što mi je od sinoć najjasnije ostalo pod kožom, jest njegova potreba da me zagrli dok me pratio do semafora. Ukočila sam se i nisam znala što da radim s rukama, pa sam se dogovorila sa sobom da samo nastavim hodati.. Njegova lijeva ruka oko mojih ramena.. 03 ujutro, a sutra radi od 6. I onda uvjerava sebe da nisam toliko bitna.. Tko tu koga laže ?
I čemu sve to, dragi? Da smo samo ljubavnici i da je stvar u dobrom seksu ne bih se ovo nikada pitala. Želimo se i ništa više- rekla bih i bilo bi mi jasno. Zbunjuje me pogled pun nečega finijeg na mojim trepavicama..
Rekla sam mu u šali - ovo bi mogla biti pjesma o nama i otpjevala : « O reci zašto ne bi htjela, imati mene za prijatelja? Evo, ja ću biti tvoj najbolji drug.. Pa svrati na kavu ili na fuk..».. Bio je silno nezadovoljan mojim izborom.
– Tu pjesmu nisam nikada poistovjećivao s nama.. Ako bi trebao naći neku našu, bilo bi to nešto puno više nego očekuješ od pjesme..- promrmljo je gledajući u ljuljačke u parku u našem starom kvartu..
Dvije budale.. I dalje bi se ljuljali, ali su ljuljačke premale..

- 14:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • konstantna rekonvalescencija u maniru jedne naizgled sasvim naočite djevojke..

sama na sceni

  • Ispred mene je samo tama;
    toliko ljubavi i mržnje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    I kad me ruše laž i galama
    ja moram opet ostati ista
    ja moram opet biti dama..

    Ni moje srce ne zna što hoće
    i ja se vraćam mjestu samoće..
    Ni tvoja ljubav ne znači meni;
    meni je mjesto samoj na sceni..

    Život je cirkus, život je drama
    nekad mi otme, nekad mi daje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    Ni moja pjesma me ne brani;
    Ni kada vaša srca slama..
    Ja sam opet na sceni sama..

    Da, ja sam opet na sceni sama..