NEK SE ZOVE NEMAM POJMA

16.02.2007., petak

tu je sve nema toga cega nema

jeej ovo je moj prvi blog i to je tak fancy da ovaj sad sam bas doso s treninga i nije mi radio internet i to pa sam moro to popravit.......i vjerojatno ce bit ko reneov slicno (O WARCRAFTU!!!) blablablabla evo bar da imam blog objavit cu ovaj post danas vjerojatno iako ga nitko nece vidjet al nema veze. evo tek cu ga danas objavit jer jucer nisam imao vremena........... Evo vidio sam da me rene stavio u linkove, a ja nisam jos ni objavio ni jedan post-koji ludak........... imam malo glupo ime za blog al kaj god bas me briga. nadam se da ce ovaj blog bit dobar da ga ljudi uopce budu citali..........evo danas sam ujutro otiso sa starim u getro pa sam imo obilan dorucak....pa kad sam se vratio odma na komp-mislim ne odmah zato jer mi je stari moro nekakvu muziku slusat i tak........... i to je to zasad to. c'ya everybody.......coolbangbangbangbangbangbangbangbangheadbang
- 19:00 - Dont be afraid (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

evo kad svi imaju zeku
imam i ja

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do svjetske INFLACIJE!!!