nedjelja, 17.12.2006.

kako mi se ne da pisat post

jako mi se ne da pisat post,al moram,dakle,zadnja 3 dana su bila grozna,al navečer bi sve završilo lijepo,ugl zbog istih ljudicerekčetvrtak je trebao biti lijep al me ubila povijest i matematika i hrvatski,fakat sam se nadala dvojci i na kraju dobim 1,to je četvrta već,ugl moram pisat cijelo polugodište ako želim 2,a želim,ak ne znam ni ovaj dio polugodišta kak da znam onaj prvi,nvm,lara će me nadam se sutra naučit sveyesdalje,petak,božićni sajam,dumančić sve zasrao,ostala mi je nada u nekim drugim ljudima koji su zbog jedne osobe zakasnili sat vremena i pokupili se nakon 15 min,ipak kasnije sam srela svoje staaare prijatelje i otišla s njima u močvaru,a na kraju sam se pješice sat vremena vraćala doma i zakasnila 45 minuta,subota;neki ljudi su bili naročito bezobzirni i bezobrazni,idjet će oni svoje sutraeekeekeekonda božićni u klasičnoj,to je bilo ok,al je moooooglo bit bolje,i na kraju jučerašnji izlazaknaughtynaughtygenijalnosmijehnažalost sam zbog kašnjenja dan prije morala ranije domanoi tako mama mi je u dubaiu i nadam se da će mi nešto lijepo donijet,piše mi u horoskopu da ću upoznat nekog zgodnog prek frenda sutra,a to bi trebala upoznat medića prek relje,i navodno će mi ta osoba uljepšat dan,nadam se...dobila sam mail,pa se idem bacit na čitanje,ćaomah,e da moram svoju listu ljudi koje pozdravljam napisati:
medića(loool)
reljuzujo
bolčićaeek
kojića(bio je dobar u petakyes)
widian
ivanu
anu
nicole
lenu
ivu
pavla(cheer me upsmijeh)
i sve ostale...mah

- 21:17 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com