četvrtak, 23.11.2006.

nisi me voljela u ono vrijeme...

pozdrav!ak mi ovaj put ne objavi post ovaj jebeni blog neću ga pisat narednih 30 dana,dakle na trgu je bilo superthumbupbaš nekako lijepo,pogotovo kad je došao let 3,a sigurno i kad je došlo hladno pivo,samo što ja tada nisam bila tamo,a pjevali su moju najdražu pjesmu ne volim tecereka nisam uopće očekivala da će je pjevat,a valjda će bit još koncerata,dalje,jedva čekam da idem van,ja živim za izlaske,i zaljubljena samcerekcerekcerekcerekmožda,jučer mi je frendica na treningu rekla da mi se vidi da sam zaljubljena u njega,a ona njega zna igrom slučajaeeknadam se da on ne vidi da mi se sviđa,al je naprosto savršen,u školi je sranje,matematika je sranje,imam 2 kulje;iz testa i iz ispravkabangi hvala bogu da je štrajk pa da mi stara ne može na informacije,i svi su zaljubljeni,al je widian već nabrojala sve na svom blogu,nda,dakle
pozdravljam
Widian
Ivanu
Anu
Nicole
Lenu
Ivu
Doru
Duma
Ćepina
Ninu
dečke s etike
Antonetu
Malu Lu
i sve ostalemah

- 17:07 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com