subota, 21.10.2006.

ko da sutra ne postoji...

dogada li se to ponovno?jucer sam tolko plakala jer mi je nedostajalo sve,starci;brat;frendovi,sve,to je bio prvi put da placem jer mi netko nedostaje kad sam negdje,jos vise zacudujuce je to da sam jedva cekala da se maknem od svega,brojala sam dane kad cu otici,al mi to sve sad nedostaje,i stalno mi se place,citam neki glupi blog,i rasplacem se,danas sam spavala do 12:37,inace se budim najkasnije do 10 i pol,navecer idem gledat nekog charlininog frenda,ima utakmicu,kosarkasku,prebrzo su mi prosla ova 4 dana,al nemrem docekat da se vratim i dam ljudima poklone,bas u super,al svaki put nekom zaboravim kupiti,ne znam kaj da vise pisemwave

- 15:11 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com