nedjelja, 21.05.2006.

maturalac

Došao i prošao naš maturalac.Bilo je ok.Moglo je meni bit i bolje.Da barem mogu vratiti vrijeme na petak.Ma nema veze.Žao mi je kaj je tako kratko trajao;3 dana.Bili smo u hotelu Kimensmijeh.Sobe nisu bile loše.Kupali smo se prvi dan.Voda je bila hladna,al si se s vremenom ugrijao.Navečer smo svi bili kod Mie i Dore u sobi na balkonu.Kasnije smo se preselili kod Metke i Nike,pa natrag kod Mie i Dore.Na kraju su nas stjerali u sobu jer su glupe švabe zvale policiju zbog buke,a samo su neki pjevali reklamu od Dukatele.Sve cure iz mog razreda su se kasnije skupile u sobi od Nicole,Ane i Vanje.Komentirale smo nove tračeve.Onda je došao naš profesor Reljanović i stjerao nas u sobe.Sljedeći damn smo išli u na Mali Lošinj i Susak.Shvatila sam da sam već tamo bila kad sam imala 6 godina,Na brodu smo hranili galebove.I slikali ih.Kad smo se vraćali većina je bila umorna i ležali su.U Lošinju smo išli na pizzu.Putem nazad smo crkli jer klima nije radila,a cestu su popravljali,nismo imali vode i tukli smo se za svaku kapljicu.Tu večer smo išli van.Vratili smo se u pristojno vrijeme,dok neki nisuzujo.Naši dragi profesori su stražarili do 4 ujutro,tako da nismo mogli izać iz sobe.Tko bi išao iz sobe u 4 ujutro,osim mene?winkJoš smo stali u Krku i Baškoj.Povratak mi je bio najgori dio maturalca.Ne zato što maturalac završava,neg zbog nečeg drugog al to ne namjeravam napisati ovdje.I to je bio naš maturalac.Nisu se tu javile neke nove ljubavi.Možda dvije od nas 58.Neki su se vratili sretni zbog ostvarenih očekivanja,neki nisu.rolleyes.Sad imamo još 2 i pol tjedna škole,pa pokušavamo razvit što bolje međurazredne odnoseyesda...to bi bilo sve od mene za sad,bokmah

- 21:25 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com