petak, 24.03.2006.

opet ja sretna

ja ne kužim kak sam ja uvijek sretna,ne razmišljam pozitivno,ne događaju mi se neke lijepe stvari,vjerojatno me sitnice čine sretnom,neke male sasvim obične stvari koje neki ni ne primjećujurolleyes,a ja sve primjetim,mene čini sretnom titanic kojeg sam gledala već 100 puta,neću umrijet ak ga ne gledam ali ak ga već mogu gledat...čak me bole vilice kolko se smijemwinkmama mi ipak nije kupila knjigu,kupila mi je majicu pa nije htjela knjigu,al da sam znala da mi neće kupit knjigu ne bi kupila majicu,ipak više volim čitat,hm...da...sutra navečer...ne znam ni sama,should I stay or should I go...fora su ovi smajlići,kaj ne?

I am you and you are mine
Love make nonsense of space
And time..will disappear
Love and logic keep us clear
Reason is on our side,love...

Pozdravljam vas svewave

- 19:23 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com