četvrtak, 02.03.2006.

what I've done?
kaj sam vam napravila da mi morate stalno srat,a jebe mi se,ja sam sretna,ma niš mene ne dira,ne zanima me ništa osim onoga što me zanima,ipak sreća je ono što dolazi iz čovjeka,zar ne?kaj pokušavate s tim svojim sranjskim komentiranjem?kao da ću se ja promjeniti,ne bi se promjenila ni zbog koga, a kamoli zbog nekih kretena koji se samo znaju vrijeđat preko bloga,iz svih dosad ostavljenih komentara na blogovima(mojem i još nekim)zaključujem da vas je većina iz moje škole,pa ak to mislite zakaj mi to jednostavno ne dođete i kažete,moj će odgovor bit isti,al bez obzira na to pokažite da ste ljudi,i da možete nekom neš reću facu

- 21:52 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com