subota, 04.02.2006.

hehehe

pa dobro,saznala sam da puno ljudi iz mog razreda ima blogove,i ivana e. je na svom blogu napisala nešto o svakom iz razreda,a za mene je napisala sa smrdim po cigaretama što je apsolutno netočno jer ja ne pušim,a ni kod mene doma niko ne puši,i ne idem baš često u zadimljene kafiće,možda ja njoj smrdim kad sam blizu nekih ljudi:)))a sad koji su to...i meni se sve baš dobro vidi za čitat,i meni su glavobolje počele 3 mjeseca prije neg šta sam stavila ovu pozadinu,i puno ljudi zna za moj blog,i čitju ga al nikad ne komentiraju,onda me pitaju u školi il negdje drugdje zakaj sam to tak napisala,ovo,ono itd.i ja sam jako tužna zato što naredna tri vikenda imam turnire,s tim da su prva dva u slovačkoj,a onaj drugi će bit baš kad adrian dođe u zg,a to znači da ga vjerojatno neću vidjet:(((i svi znaju da mi je neki kurac s nosom i onda me pitaju kaj,a već sam tolko puta bojasnila da mi se bljuje,trenutačno mi se bljuje zato kaj sam se prije 2 sata vrtila na stolici u pokušaju da naučim povijest...i ivana e. je mislila da nitko neće nikad saznat za njen blog pa je pod ne volim to,to i to napisala 3 puta ivanu p.,i majin blog se zove forever darkness,hahahaha,i piše čudne postove,i netko ko sluša dimmu borgir ne može slušat 2pac-a ,islim debilno je,al ko sam ja tu da govorim...nitko...ili sam ipak netko...i sad ću ja nešto napisat o svakom iz našeg razreda

matija anić-...ne znam...ponekad me užasno živcira
metka-dobra,ponekad čudna
vanja-jako dobra,uvjek mi kaže kaj je za zadaću
maja-isuse kriste,čudna na neki svoj način,uvijek se smije bez ikakvog razloga
filip-dobar frend i gotovo uvijek mi da žvaku
mateja d.-ok...mislim...
ivana e.-zla,misli da ja smrdim po cigaretama,al ponekad je dobra npr.test iz hj
tena-dosadna,ponekad iritantna
kojić-ponekad dobar,ponekad egoističan,ima vrlo realne poglede na svijet
nikola-živcira me,ponekad
marin-super,uvijek se smije kad nekog podjebavam
lana m.-ok...valjda
miran-čudan,uvijek nekako pleše ili vrti glavom kad pričaš s njim
ana-dosta normalna
sebastian-ponekad me živcira
nika-zla i dobra,ovisi oćeš joj dat jaffu
una-sjedim s njom,ok više-manje
ja(popara)-sad mi se jaaako smije
ivana p.-višelična,zna bit dobra,loša,zla,čudna
nicole-uvijek nekak paničari,i sjedi jako pogrbljeno pa joj grudi izgledaju puuno veće
sven-super frend,zgodan i smiješan
jan-ponekad me živcira zato kaj uvijek radi sve što i kojić
matea š.-freak jednom rječju,užasno nerazvijena,prešutljiva
marta-čudna,ponekad dobra
karlo-super
widian-hm...pa ok je ona

i još neki drugi iz škole:

tara-luda ženska,zajebant,zabavna,i dobra frendica
mia k.-...ok...više manje,ponekad nekaj spomene i onda više niš ne želi reć o tome,i uvijek ja nju zovem,a ona meni svaki put obeća
mia a.-jako je dobra,zbog nečeg sam joj jako zahvalna
eliza-ok cura
adriana-nekak je sva u svom svijetu
valnea-pa ok je,malo je čudna
dora-ok
fran p.-ok,zabavan,voli rapravljat šta je a šta nije bilo itd.,ponekad ga se bojim i ponekad je čudan
fran i.-čudan
dario b.-čudan
trkanjec-čudan
šešo-čudan
lisak-žao mi ga je
kundih-tuče cure,zna bit ok

ne želim da se netko uvrijedi,mislim tu nema ničeg uvrijedljivog

- 13:31 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com