subota, 28.01.2006.

..

jebote!kak je usran ovaj svijet,fakat je sjeban,tu svi neš glume,joj nekaj bi tak napisala al sam rekla toj osobi za blog pa će se naljutit na mene ak to napišem,uglavnom mrzim ljude koji seru zato kaj su ljubomorni ili zato da drugi mogli bili ljubomorni na njih,pa dobre sam volje s obzirom kakvog sam raspoloženja u zadnje vrijeme

When the priest comes to read me the last rites
I take a look through the bars at the last sights
Of a world that has gone very wrong for me

Zar nisu prelijepe riječi gore,jako mi se sviđa mankkijev zadnji post,zašto praviti razlike ako ih nema,baš sam neki dan na povratku iz škole sa svenom razgovarala o tome,niko ne bi povjerovao kako sven dubokoumno razmišlja,on je pametan,al mu ponekad treba vremena da skopča neke stvari,i on je jako dobar dečko i ima zabavnu spremačicu,e fakat je morate vidjeti,ženska je luda

Tears flow but why am I crying
After all I'm not afraid of dying
Don't I believe that there never is an end

U mom umu u ima toliko stvari,negdje zilijun,i ovo me podsjeća na mean creek,kad bi ljudi znali o čem ja mislim,moje misli su toliko raštrkane da sam se izgubila,moji snovi su sve čudniji,nestaju slike,zvukovi,cvijeće vene gdje god ja dođem u svojim snovima

Lost in dream of mirrors
Lost in a PARADOX
Lost and the time is spinning
Lost a nightmare I retrace

Ponovo me boli glava,možda mi je mozak prepun gluposti pa me boli glava,ne prođe dan da me 2 sata ne boli glava,dosta za danas,bok


- 22:39 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

I've lost my mind,I'm still lookin' for it

POWERSLAVE

TELL ME WHY I HAD TO BE A POWERSLAVE
I DON'T WANNA DIE,I'M A GOD
WHY CAN'T I LIVE ON,
WHEN THE LIFE GIVER DIES
ALL AROUND IS LAID WASTE
AND IN MY LAST HOUR
I'M A SLAVE TO THE
POWER OF DEATH

msn
estranged_48@hotmail.com