Neplodni u Hrvatskoj

29.03.2008., subota

Hormoni?!

Puno puta sam čula od drugih kako u trudnoći "divljaju hormoni". Moram priznati da mi taj izraz baš i nije jasan. Valjda se svi na to pozivaju kad nešto ne mogu objasniti. E pa tako se i ja danas pozivam na to.

Pod utjecajem tog "divljanja hormona" danas sam nekontrolirano plakala u dućanu? Priča ide ovako.

Dođem ja do pulta gdje se kupuju suhomesnati i krušni proizvodi. Naravno da nema onih papirića s brojevima pa sam stala na dio s kruhom jer sam u svojoj glavi posložila rade dvije tete jedna je na strani s kuhom, a druga uz mesoreznicu pa valjda tako i obavljaju kupce.
Ispred mene jedna gđa. Nakon što ju je završila posluživati prodavačica se obrati meni i pita me što želim. Ja taman otvorim usta da udahnem zrak kad tamo jedna baba drekne kako je ona prije, neka se čeka red, valjda je red tamo gdje je ona? Prodavačica se ispirča, gđa koja je bila prije mene na redu se također ispričava i tvrdi da ju je (babu) pitala i da joj je ona valjda odgovorila da je uslužuju.
Jedva sam dočekala da obavi tu babu, i da dobijem svoj kruh. U grlu knedla, oči plivaju. Tek što sam se okrenula i krenula prema kasi potop je krenuo. Maramicom sam uspjela pokupiti sve i malo se pribrati dok ne izađem iz dućana. D. koji me je čekao me pokušao utješiti no jednostavno ja sam se morala isplakati.

Ako ovo ikada ispričam nekome tko me zna neće vjerovati. Pa ja sam osoba koja nema dlake na jeziku i koja se u svakoj situaciji snađe i nije me (inače) lako izbaciti iz takta.
- 16:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2010 (10)
Rujan 2010 (6)
Travanj 2010 (3)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Blogovi o istom

Moje suborkinje