the chronicles

14.07.2006., petak

Evo nađoh vremena da nešto i napišem. Moram, tj. trebam se pohvalit da sam jedan usmeni daleko od davanja godine. Šta je, koliko je rastežem, i krajnje vrijeme. Očekiva sam da je usmeni u srijedu, ali ga je pomaknilo na ponedjeljak poslije. Profa treba negdje ić, a rado bi u nje odgovara. Ležernija atmosfera, nije toliko stresno. A i dosta mi je stresova ove godine. Od pustih premještanja rokova, par neuspjeha i masovnog nerazumjevanja okoline, sigurno sam zaradia čir na želudcu. Tako da me čeka još taj ispit i hello summer. Ovo lito mi je plan malo se više kupat, jer sam prošlo lito ima masu za učit (na žalost, bezuspješno), tako da bi bia red popunit kvotu. A i masu sam se nakupia filmova, tako da će mi i to moć bit neki oblik zabave.
Danas se saznalo na faksu da ćemo ipak moć prebacivat jedan cijeli predmet. I jedan ispit bi bia dosta, ali predmet je baš darivanje. Samo je caka da, dok se prebačeni ne položi u cijelosti, neće se moć polagat ništa s nove godine. Šta je u neku ruku dvosjekli mač. Istina, upisa si novu godinu, ali startaš s zaostatkom. Al ipak si upisa godinu. Vaga samo takva. Barem te malo natjera da stisneš s učenjem.

- 22:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zgode i nezgode neprilagodjenog...

evo moja animirana verzija




Myspace Graphics



moj najdrazi hobi




Myspace Graphics

o meni...

prvi veći piercing...

Image Hosted by ImageShack.us


drugi piercing


Image Hosted by ImageShack.us


ovo mi je neki herpes izletia.
sada nema više ovih piercing.
ali ih imam na ušima. 5

anyway...
po horoskopu sam
RIBA
Zivim u st-u
studiram medicinu,a u
slobodno vrijeme crtam svašta...


ugledavam se na:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



and finally - po misljanju svih oko mene
ovako izgledam kad sam najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

links:

St Tattoo art - da mi je ovdje radit
Wu Tang Girl
Vans
Split - strana o mom gradu
Sookie
Slut
Tija
Slipknot girl
Blackeyedbunny