the chronicles

08.07.2006., subota

nenormalno me boli glava. i ovo je vec drugi dan da ne popusta. ali nije ona standardna bol, vec me boli samo kad gledam u desno. tj. kao okrecem glavu u desno. a boli ka da mi je neko usprica vrucu vodu ispod koze, pa ista curi. nemam pojma kako to stvarno izgleda, ali pretpostavljam da nesto slicno ovome sta mi je sada. sada bespomocno trazim neku sliku 50 * 50 da stavim uz komentare, ali nece pa nece. jos cu malo kopat. ako nadjete nesto zanimljivo, javi te. ispit je za 5 dana. pripreme napreduju...
- 22:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zgode i nezgode neprilagodjenog...

evo moja animirana verzija




Myspace Graphics



moj najdrazi hobi




Myspace Graphics

o meni...

prvi veći piercing...

Image Hosted by ImageShack.us


drugi piercing


Image Hosted by ImageShack.us


ovo mi je neki herpes izletia.
sada nema više ovih piercing.
ali ih imam na ušima. 5

anyway...
po horoskopu sam
RIBA
Zivim u st-u
studiram medicinu,a u
slobodno vrijeme crtam svašta...


ugledavam se na:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



and finally - po misljanju svih oko mene
ovako izgledam kad sam najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

links:

St Tattoo art - da mi je ovdje radit
Wu Tang Girl
Vans
Split - strana o mom gradu
Sookie
Slut
Tija
Slipknot girl
Blackeyedbunny