the chronicles

04.07.2006., utorak

Posljednja dva-tri dana su mi čisto po volji. Malo je kalala ona bjesomućna vrućina, tako da ne trebam svako par minuta ić do frižidera i lokat vodusine. Iako je to bez neke velike svrhe, jer ne mogu popit toliko tekućine koliko je mogu iznojit… po tom pitanju ima sam osjećaj da se nalazim u radnji «jarheads»-a. Nešto napravi, pa se hidriraj. Pa opet nešto radi, pa se ponovno hidriraj. I tako u nedogled.
S ogromnim žaljenjem, jučer sam treba ić na faks prijavit (nadam se) posljednji ispti. Pošto postoji vjerovatnost da s do sada danim ispitima mogu već upisat slijedeću godinu, ipak ne želim riskirat. Jer tko zna šta ovoj ekipi može šunit. Ovako igram na sigurno. A i nije mi toliko napeto prenosit neki predmet. Lijepo je znat da imaš kakvo-takvo osiguranje u slučaju «greške u koracima», ali kad mi je već ponuđena prilika, zašto je ne iskoristit. I kada sam doša na faks, tarapana… jučer su počeli upisi. Tj. predbilježba za izlazak na prijemni. Masu pomlatka i njihovi starci. A ovaj iz referade kasni. Kasni za ne falit uru ipo. I šta je najgore, starci dižu paniku. Nema veze šta prijave traju do petka. Njihovo dijete treba sada dat papire, inače če… ne znam šta. I, nakon pusto izgubljenih živaca, dolazi lik iz referade. I skroz nonšalantno ide. Jebe se njega šta ima ovih polu ludih šta oče se odma upisat. I šta ima studenata koji bi prijavili ispit ili diplomski. Sva sreća, brzo sam (čitaj – preko mase ludih i već bijesnih roditelja) doša na red i preda prijavnice. I sad mi tu jedna stvar nije jasna. Zašto svaki put kada treba ić prijavit ispit treba prolazit kroz ovakve havarije? Čua sam da neki fakulteti (većinom u Zagrebu) mogu prijavljivat ispite preko neta. Na taj način je uklonjen srednji čovjek, te si siguran da si taj ispit i prijavia. Jer nemli broj puta se znalo dogodit da je prijavnica «zagubljena» ili «nepravilno ispunjena». čua sam da je bilo i takvih pokušaja na mom faksu, ali onaj studentomat se i dalje koristi većinom za igranje solitera. A i radi ove brzine obrade, pada mi mrak na oči kad se sjuetim upisa. Jedna iz referade na nas 500-tinjak. A ovaj još to uspori. Pa ga neko zove. Ne neko fula nešto ispunit, pa sve treba nanovo… pa al netko ne može uskočit u to vrime, da malo se ubrza. Jer u osnovi treba sam preda t2 papira, udarit 4 pečata, dat uplatnicu ( i dalje ne znam zašto plačamo tih 100 kuna) i u osnovi to je to. Na ekonomiji radi 5-6 ljudi (mahom studenata9, tako da je upis gotov u 5-6 minuta, kod nas to traje 20 minuta…

- 22:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zgode i nezgode neprilagodjenog...

evo moja animirana verzija




Myspace Graphics



moj najdrazi hobi




Myspace Graphics

o meni...

prvi veći piercing...

Image Hosted by ImageShack.us


drugi piercing


Image Hosted by ImageShack.us


ovo mi je neki herpes izletia.
sada nema više ovih piercing.
ali ih imam na ušima. 5

anyway...
po horoskopu sam
RIBA
Zivim u st-u
studiram medicinu,a u
slobodno vrijeme crtam svašta...


ugledavam se na:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



and finally - po misljanju svih oko mene
ovako izgledam kad sam najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

links:

St Tattoo art - da mi je ovdje radit
Wu Tang Girl
Vans
Split - strana o mom gradu
Sookie
Slut
Tija
Slipknot girl
Blackeyedbunny