Kako ja rastem... https://blog.dnevnik.hr/neov

četvrtak, 03.05.2007.

Duuuuugi vikend........

Za početak... ja u jutarnjem raspoloženju...



I da vidite još koju iz dnevnog spavanja... često znam odspavati u svom šatoru...



Sad... što se tiće vikenda... bio je jako dug i jako aktivan...
Prvo... u petak popodne su me tata, Tin i Maja vodili u šetnju... po Svetoj Nedelji, naravno...



U subotu smo mama i ja išli u Maksimir na jednu forumsku kavicu... bilo nas je dosta... i mama i klinaca... a ni tata nije nedostajalo... ali evo jedna slikica... Ivona, Nina i ja...



Obzirom da smo odlučili dati tati slobodan dan... mama i ja smo produžili u Dugo Selo... opet sam se slikao u tratinčicama... kad ih tako volim brati... zafrkavali su se da će me mama rentati ko kosilicu... di me stave oko mene je čistina za par minuta... više ni jedne tratinčice... samo su me vukli po travnjaku...



Teta Jasna mi je donjela nešto slatko... sve sam smazao, naravno...



Poslije sam sa bakom i ujnom odšetao malo do tete Dade... Nažalost Ivane i Matee nije bilo doma... ali meni svejedno nije bilo dosadno...



U nedjelju smo išli na Bundek...



I Tin i Maja su bili sa nama...



Ponedjeljak smo opet zapalili za Dugo Selo... a u utorak na fish i roštilj... na bagernicu u Orešju... ipak je bio praznik rada...

Dok su tata u stric tamanili fish... mama je slikala



a Deda i ja smo uživali na svoj način...



Igrao sam se malo i sa Bornom... ma da je on već velik i ja mu baš i nisam neka atrakcija (on meni je)... ipak mi je poklonio nekoliko svojih trenutaka...



Većinom sam ja imao svog posla... što oko frižidera... što oko kamenčića... što oko svega ostalog...



U subotu je u planu odlazak u Koprivnicu... nadamo se da nam neće propasti jer sam se jutros probudio sa nekom temperaturicom... ma da nemam nikakvih drugih simptoma bolesti pa se nadamo da će sve biti u redu...
Izvještaj podnosim nakon vikenda...

Pozdrav svima...
Neo



P.S. 19:30h

Evo... da malo editiramo post.... nažalost no

Ujutro je temperaturica bila 38.2... ubacili smo Lupocet čepić i malo je pala... da bi u 12h narasla na 39.2... mama mi je dala Ibuprofen sirup... i to je pomoglo... prije 16 h počela je ponovno rasti... nisu pomogli ni oblozi ni mokre pelene... temperatura bi pala, i čim bi me obukla odma raste... u 16h je dosegla svoj (nadamo se) vrhunac na 39.8. Spremili smo se i otišli kod doktorice... (sa Lupocetom u guzi)
Leukociti povišeni... ne puno ... 17.1... imam neku bakterijicu... opet... pedijatrica je odmah prepisala antibiotik
"Zinnat" kojeg moram piti 10 dana...
Kad prođe temp. smijem van... prije toga eventualno na balkon.
A temp. bi trebala proći do subote...
Nažaslot moj izlet u KC je sad pod velikim upitnikom...
Držite fige da se brzo riješim temperature...

03.05.2007. u 12:36 • 16 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (1)
Siječanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ja sam...

Neo...
Rođen sam 18.07.2006... kao beba od 3500 g i 52 cm...
Mali sam zvrkić... a zašto...
pa pogledajte... sve je zabilježeno riječju i slikom...



Moji obožavatelji...

Barem oni koji su dovoljno hrabri da me prime, i dovoljno odgovorni da im mama i tata isto dozvole...

Za uvećanu slikicu klikni na istu!!!

Naravno moj najveći obožavatelj...



i obožavateljica...



i svi ostali...