Ibro ti je defakto umjetnik........ Shvaćaš?

četvrtak, 07.12.2006.

And if you go,
I wanna go with you
And if you die,
I wanna die with you
Take your hand and walk away...



Nisam kao dugo pisao, jer nemam vremena niti prevelike želje, al eto da nebude sad baš, bubnit ću novi post.
Nakupih 12 komentara u mjesec i po! Pa i to je ludo, mislim ono... I tak život se gura dalje, i sve ide nekak. U petak smo prošli bili na Jimmiju u Fontani, bio jedan od najboljih izlazaka. Kuiš sviro je sve što smo ga mi tražili.. Bilo fabulozno fascinantno.. obožavam ove riječi koje niko ne zna šta znače... hihi.. iako znam da neću dobit nijedan novi komentar, kad me niko više ne čita, nema veze.. ionak me sam puklo da pišem.. i da; hrvatski je onak prepun glupih riječi ak niste skužili, recimo tepih, kokoš, pijetao, taban, tacna, katerpilar, promiskuitetan, hihi... znam ih još mali milijon al netju napisat, onak u inat..eto da se ne bi previše raspiso, i dao vam previše sebe u jednom danu, dosta više... valjd se budem češće javio.. ko zna to na ovom svijetu bijelom....


evo jedna prigodna slika, jer me mal u zadnje vrijeme bed napada, zaozbiljke...

Image Hosted by ImageShack.us