Ibro ti je defakto umjetnik........ Shvaćaš?

utorak, 02.05.2006.

Helooouuuu....
Evo skupio sam snage da napišem postić. U nedjelju smo se vratili s BBB-a. Bilo je prekul. Nedami se pisat cijeli izvještaj, možete ga naći na mironovom blogu. Hotel je bio odličan, ekipa isto, šta više treba eh. Tri dana bilo je zakon, da je bar malo više trajalo al eto. 2 noći smo spavali u bratislavi..."spavali"... zadnju noć nismo ni oko bacili. sutra i preksutra skraćeni sati na 35 hihii...zakoon. a petak nema škole..LOODNICA..uglavnom skupili smo nove fore za pričat kao:

Mironem, pogledaj se izgledaš kao kapetan zaspan.

Vidi Lea, da da, voda mu do koljena.
Vjetrenjače okreću svijet, a voda im do koljena.
Vozimo se u autobusu, voda nam do koljena.

BOlje Štefl u ruci, nego 2.

Vi koji ne kužite fore niste dostojni postojat....



Danas sam bio kod brice, capnio me ko zeca, i sad sam cijeli obrijan. hehež... nisam se htio al su me starci naterali jer idem za vikend u svatove.
i da evo koja slikica, da ne bude koda nisam nigdje bio, pozzzdraviččččččččččččččč



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja dok sam imo kosicu =(


*****MAKNUTO NA ZAHTJEV MOMKA SA SLIKE******
Mika vegetira nakon boravka u disku, vegetacija je bila na takvom nivou da smo mogli poginuti od lupanja na vrata dok je on spavo unutra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Topli krevet u kojem su provedene mnoge bračne noći


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Darko jede Miku, zvuči bolesno, tak i izgleda


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Don Leo Corleone: "Mi figlio, do you like pasta? Spaghetti?"



Jej, eto tolko, uzdravlje, vidimo se prvom prilikom