subota, 29.09.2007.

evo mene...

LOL evo mene....vidim ovdje su neke promjene, "blog beta", nešto sve svjetlucavo.....jel to utjecaj nove tv? al ok čini mi se da brže dela ovo sučelje...

pa odkuda krenut?
evo sad tipkam i vidim da dok tipkam slova nekak trepere, i kursor s njima, pretpostavljam da ovo delano u flashu, il asp.netu?? nemam pojma...vjerojatno jer linux to ne podržava baš nekak super...

dakle ljeto...hm...ljeto je bilo lijepo...hm...neznam kaj da drugo velim...baš sam pustio mozak da se odmara...

naravno bilo je i mnogo obećanja koje sam sam sebi dao...npr. učit ću od prvog dana (moj divni faks ima predavanja već tri tjedna...), naravno obećanja su tu da se krše kaj ne? NE. naravno da NISU, al kaj sad...

zašto sam se vratio? (mislim na blog.hr)
pa ono...glupo zvuči al nekak mi pofalilo čitat blogove nekih ljudi i komentare na moje misli...
i već duže mi to fali, al nisam imao ideje o čemu pisat, jer kao što rekoh mozak sam pustio na godišnji i nisam ga htio ometat...

i kaj ima novog kod mene?
pa prvo je šta sam čvsto uvjeren da našao "ljubav svog života", znam zvuči usrano i klišejizirano i nekak "američka teen romantična komedija" al ono, jebiga...tak je....nemam pojma odkuda došao al takav je osjećaj....al nemam ništa protiv...

hm...i o čemu da pišem?

imam dve teme (ili dvije je gramatički ispravnije??) ustvari evo tri teme....

e sad problem je da mi se trenutno neda o tome pisati, ali sam želio postati nešto...

i ajmo eci peci pec....

ok......i.....

PREDRASUDE?

i evo bit ću zločest hehe i postavit ću pitanja Vama poštovani čitatelji *belj* :-P
šta mislite o predrasudama?
razlog ove teme je ovaj blog , to je već stara stvar , ali došli brusoši na forum i digli tu temu iz prašine....
mislim nisam ja ništa uvrijeđen, al evo ovo je jedan primjer predrasuda.

Ja osobno smatram da je svaka jedinka neke životinjske vrste unikat, pa tako i čovjek. Premda postoje nekakve ladice i svi se mi ili svrstavamo u ladice ili u njih upadnemo, ipak smo jedinstveni.
Naša jedinstvenost ima uporište skroz na temeljnoj biološkoj razini. Svi znamo DNK.
Svako ima sličn DNK, npr očigleidna je razlika nas od npr divlje svinje, ali opet svi ljudi su međusobno različiti i na toj temeljnoj razini, i iz toga neminovno slijedi da smo i na nekoj "višoj" razini različiti. Sv i imamo svoje misli, navike bla bla bla, i s nekim imamo slične navike , ali opet različite...

da skratim - ne može se o čovjeku suditi prema njegovoj "ladici".
Moje skromno mišljenje....

a koje je Vaše?

s poštovanjem, nadam se da sam vam faliorofl



- 22:48 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.