četvrtak, 21.06.2007.

sreća

sreća.....što je to "nešto" što čini čovjeka sretnim? kakve veze ima s time optimizam,pesimizam? koliko okolina utječe na čovjekovu sreću?

ja sam uglavnom realista.....(neki će reći nekad pesimist)...
Imam prilično jasnu viziju što će biti s našom vrstom...isto kao što i imam jasnu viziju što će biti s cvrkutom ptica koji sad čujem....izumiranje je neizbježno...samo je pitanje vremena....danas...sutra....10 godina...tisućljeće....
a.....sretan sam....
što me čini sretnim? obitelj, prijatelji, djevojka, solidna financijska situacija....ništa mi ne fali....

Gledao sam na TVu neki dokumentarac o životu plemena u Africi...svi su nasmijani...a šta imaju? nemaju ništa...par šatora, jedva čistu vodu, hrane....a sretni su

Mislim da je čovjekova sreća najviše uvjetovana nekom užom okolinom s kojom je u stalnoj interakciji, obitelj, prjateljstvo, ljubav....
Smeta me što su neki ljudi gladni, što moraju prositi na ulici, smeta me umiranje nedužnih radi nepotrebnih ratova za čisti financijski profit...NE ŽELIM da ima toga, ali..da li me te stvari čine nesretnim? ne...ja sam sretan...
Možda je to sebično...ali lagao bi da kažem da ne mogu spavati zbog ljudi koji umiru u Iraku, ako nešto se loše dogodilo meni voljenoj osobi neću spavati....bit ću nesretan....ali rat na drugoj strani svijeta ne utječe toliko na mene...ne čini me nesretnim...želio bi pomoći tim ljudima! ali da sam nesretan...nisam...

Zašto su članovi tog plemena u Africi isto sretni? Sretni su jer ih uža okolina čini sretnima....za stvari iz "šire" okoline....za sve stvari koje mi imamo u životu...jednostavno neznaju da postoje pa im ni nemogu nedostajati...pa su sretni

Sreća je uvjetovana nama samima i našom užom okolinom do koje nam je stalo...
...nešto iz šire okoline nas može pogoditi samo ako utječe izravno na našu malu okolinu...
....rat koji bi utjecao izravno na meni drage osobe bi me činio nesretnim, ali rat na drugom kraju svijeta ne.....
.....ne želim da ima ratova i da nevini sradaju...ali dok su meni dragi dobro i ja snjima...ja sam sretan.....
mislim da je bitno prvo pronaći vlastitu sreću.................................
................................................................................a tek onda pomoći drugima da je nađu
................................................................................jer ne možeš nekoga podučiti ono što i sam neznaš

a sad se opet pitam...napisao sam da sam sretan, zašto sam onda ipak nekad nesretan, depresivan??
- 23:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.