četvrtak, 14.06.2007.

he he

ok otkuda da krenem...

od sadašnjosti...

upravo preslušavam bad brainse....inače prelud bend, meni jedini poznati crnci koji deru punk rock, i to hard core, inače zajedno s minor threatom su činili straith edge scenu. koja pak specifična po tome da su se protivili opijanju, drogiranju, i sličnim lošim stvarimasmijeh

baš je super imat flat, poskidao tonu glazbe...inače dobri sajtovi za skidanje su
http://www.warez-bb.org/ -forim s mnoštvo stvari
http://www.rapidshared.org/ -nešto kao sadržaj stvari na rapidsheru
http://www.pljuga.com/muzicki-bukvar/A.html - domaće:-D
i ak vas rapid jebe da morate čekat 100minuta za skidanje novog fajla, ak ste na dslu samo se odspojite i opet spojite ak imate modem,il ak imate router njega upalite i zgasite, bitno da dobite novi ip...(il si stavljajte proxije...)

ajmo malo u prošlost.....danas ujutro imao labos iz fizike, i izlazni test....i čak ok napisao...ak na završnom budem imao nekih 65% budem prošao...da...LOL

al koja sam ja šugava ljenčina...
uvjek moram sve ostavljat za zadnji čas, al uvjek. kreten.
i onda dođe zadnji ciklus, i onda navlačenje....
i kaj najbolje ZNAM da sam ljenčina. i ZNAM da sam pametan i da kužim stvari, jer u dva tri tjedna mogu cijeli semestar nadoknadit, al sam LJEN

i onda odjednom dani, i noći, postanu prekratki...

ok kaj još ima....
u prošlom postu spomenuo neku gitarijadu, eh...upoznah jednu djevojku na toj gitarijadi...
nisam niš tražio nit želio...neznam...došlo odnekud...i dobro je.
zasad se super kužimo! i sve ide nekim svojim tokom i to mi ok....

i fala joj kaj me trpi mrtvog ovih dana.

ufff al stvarno mi dođe da razbim glavu u zid radi te ljenosti...
jer onda dođe frka i vrijeme prolazi samo pored mene....ni ne kužim kak dani idu....
i eto prekjučer..navečer...odnekud mi bubnulo BLOG, i reko "jebote"...
i kaj najbolje neki ljudi stavili moj link, a ja nestadohheadbang
ispričavam sesmijeh

imam još za pisati...al sutra ujutro blic iz algoritama...pa...čujemo se uskoro,
da , uskoro, ne za mjesec danasmijeh
nije tolki razlog mog nestanka obaveze na faksu, već....neznam...neko moje bezvoljno stanje...
poznat onaj osjećaj da jednostavno želiš sve poslat u kurac?
al bitno da sad ok, i stabilnosmijeh
a ta 4 ispita idući tjedan će nekak proć...i bit će GOTOVO.
najbolja i najgora stvar na bolonji-nema rokova, dakle, kaj padnem pao sam i gotovo, nemoram prek ljeta učit za jesenji roksmijeh

pozdrav
- 17:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.