nedjelja, 29.04.2007.

život/smrt

bili su i moji jučer samnom u zagrebu, još se neke sitnice u novom stanu namještaju.
zovemo nonu u karlovac da joj se javimo kada dolazimo, zvala ju neka rodbina sa lastova, umro joj brat...
....svi su tužni...makar svi govore "bolje da se više nije mučio", i makar to je istina...
....i nona je tužna, makar taj isti brat se ponašao ko zadnji kreten prema njoj, i ne zaslužuje nikakvu žalost kolko god to okrutno i bezosjećajno zvučalo....
a opet često se pitam, zakaj ljudi plaču kad netko umre? pa jesmo kršćani? a po nauci ljudi nakon smrti uskrsnu, prelaze u vječni život..čemu onda tuga? neznam, jedino kaj mi pada na pamet je da su ljudi na neki način sebični, plaću jer će im ta osoba nedostajati....

umro je neki kolega od starog, dve godine stariji, samo se srušio.....nikakva bolest, čovjek nije pušio....
potpuno razumijem njegovu nervozu zadnjih dana, i ja se ptam, znam da neće moji živjeti vječno, ali sutra nešto može puknuti...

deda ovaj tjedan bio na svim mogućim pretragama, i treba ić sa tim nalazima svom doktoru, i dođem jučer do njega i nakon obaveznog "taj tvoj dizelaš se čuje ko traktor" odmah započne raspravu o nalazima, ja ga zajebavam da su mu loši jer počeo manje pit, još ima još dosta u bačvama...a kad vidio da stvarno zabrinut reko mu da čeka tu srijedu i ode doktoru da nema smisla da on tu sad studira i mozga...

uvijek sam imao dvojbu, živjeti koda svaki dan zadnji, ili ne?
s jedne strane to mi zvuči kukavički bježanje od svih obaveza, ambicija...
a opet- čovjek se trudi i odjednom samo pukne, i dođe se do pitanja "čemu trud?"...

ja se trudim kompromis napravit....
.....želim svaki dan maksimalno iskoristit jer život je jebeno kratak, i neželim ga trošit na gluposti i glupe ljude...
.....a opet, želim se pobrinuti da mi i moguća budućnost bude ljepa
bez obzira šta sve može brzo nestati, drži me vjera da isto tako sve može biti super...

inaće...ovo sam sinoć trebao postat, al ne stigao, danas sam na moru pa uopće nemam crnih misli...:-)
al to ću sačuvati za idući postsmijeh
- 15:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.