nedjelja, 22.04.2007.

heh...evo meeeee

dakle, heh, započetak, spajam se na net s onom vipovom karticom....dođem u ponedjeljak(16.4) u zagreb, stavim je unutra i--ne dela! opet van pa unutra-ne dela, neće sjest kak spada! šok....kak ću ja bez neta, kaj sad??moram na netu naći ovlašteni servis....kak?? nemam net!headbang, našao servis...al zbog nekih obaveza (selidba u drugi stan, test u petak) jednostavno ne stigao se pozabavit time...do danas hehesmijeh

heh...evo mene...i mojih dana....točnije 10 dana, tak da niste ništa propustilismijeh

četvrtak(12.4)
u 16h se pisao blic, tak da se dopodne provelo učeći,a navečer blisterhead i fraktura mozgathumbup
dečki iz frakture su bili ok, jedino tekstovi malo jednolični, pjesme su bile, piva, punk, piva i punk, punk i piva, al ok suthumbup
a blisterhead....fenomenalni, pogodio sam, najviše su mi bacali na and out come the wolves ( za starmene- da ma imam te albume i super su!) thumbup
ali jedna stvar me razočarala, relativno mali broj ljudi, i ljudi koji su samo stajali s pivom i cigarom, pa jebo vas, to je ska punk, to za divljat, a ne stajat na mjestu....
bilo jako dobro, jedino nešto mi se motalo po glavi al nećemo o tome....
popilo se osam velikihsmijeh, na kraju krenuo pričat s nekom curom, i pričamo mi sat vremena...kad saznam da apsolventica na nekom faksu...ne sjećam se kojem...ah zajebsmijeh (objašnjenje-ja sam brucoš)
kad došao u stan neka nagla promjena raspoloženja.....

petak
...i ta promjena se protezala cijeli petak, mučilo me ono nešto cjelo popodne, a poslijepodne...neželim o tome, dugo nisam bio toliko depresivan, ne želim se uopće sjećati tih sati...

subota
ujutro na sljemethumbup, naravno zamalo sam zakasnio, uspon po već dobro poznatoj stazi....jedino sunce malo davi, al ok je....jer se ošišaosmijeh, dobro...meni ošišat se ne znaći do kraja se ošišat, meni ošišat se znaći tak da mi je kosa i dalje prek ušiju...i ostavio sam si odozada nekakav repić pa sam si kao fora...smijeh
volim se penjat po sljemenu, puno mi zabavnije nego tjelesni provoditi u dvorani, a i inače volim pješačiti...kad me pukne znam navečer po par sati sam lutat gradom...znam...lud sam:-D

nedjelja
razmišljam o petku...ne želim se više ikada tako osjećati, ništa nije vrijedno toga, nema više depresije i sličnih sranja...

ponedjeljak
pišem glupi seminar za menađment...koja im to jebena foraheadbang, ovo je FER, koj će kurac menađment na feru....tak sam bezvoljno to pisao, ustvari ni bilo neš teško....al cjeli dan sam zurio u ekran i pokušavao se natjerat da neš namlatim......na kraju pisao u noć do pol tri....

utorak
... inakon kaj napisao u pol 3 ujutro taj seminar, pogledao si mash i u krpe....naravno, nisam se uspio probudit u 7, pa onda si odspavao i tek u deset se dogegao do faksa, pa u menzu jest....i prošla su ta dva sata....koja ljenost....bang
navečer krenuo u jednu od tih mojih dugometražnih šetnji....

evo, tak prolaze moji dani, baš i nije neš ha?smijeh doduše tu fali dosta sitnica zbog kojih se ipak vidi da se isplati živjeti.....rofl

srijeda
rođendan....neznam zakaj al nekak mi idu na živce ti rođendani, mrzim kad se ide na silu slavit....
...više sam za spontane akcijerofl , a i nekak uvijek kad mi rođendan se sjetim kak brzo prošla prošla godina.....

petak
u 19.00 je bio zakazan test iz ekonomike, da na feru se mora slušat ekonomika, jebo ih.....
al dobro...naučilo se to....
19.15...1000 ferovaca čeka živčano da piše test iz nečega kaj mrze....
19.16 dođe neki čovac i veli-test se ne piše
!!
onak....fer je inače kakti najorganiziraniji faks, i dođu tu neki ekonomisti predavat ekonomiku i razjebu sve....

nedjelja...
dakle...već živčan u nedostatku neta, (to vam kao da nogometašu nedate loptu dva tjedna...) ni mi se dalo čekat ponedjeljak za servis, nego krenuh ja rastavljat laptop....i izvukao sve vijke al neće se rastavit, oćito sljepljen s nećim, zakaj onda uopće postoje ti vijci??! i niš...sutra na servis....stavim te šerafe nazad, upalim ga, pustim si pennywise about time....i gurnem opet tu karticu...i gledam hoće li se smilovati i zablinkat svojim ledicama, i neće, i reko jebeš to i mlatnem svom snagom po kartici....i gle, upalile se ledice...
LOL rofl rofl trebao sam to odmah, kretenlud
nevjerojatno kak ona stara "ak neće milom,hoće silom" još uvijek pali....roflrofl
da, a ujutro se bilo na krosu, da, krosu....važi nam kao dva penjanja na sljeme, naravno najviše je ferovaca bilo s "pješačio,DQ" lol, al ne ja, ja sam trčao.....smijeh, istina noge malo zatežu....rofl
al to nije bitno, bitni su tih 6 bodova kaj dobio...i da, IMAM NET!!thumbupsmijeh

e i citizen erased- fala na brizinaughty LOL lupetam... od srećeroflsmijeh
- 19:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.