html> priznanja - ONLY ROCK AND METAL - Blog.hr

nest o meni

Ime: Mihaela
Prezime: nebitno
Datum rođenja: 25.11.1994.
Razred: 1.HT...SŠ Zabok
Grad: Oroslavje

Volim:
decke
rock
metal
emo
crnu boju
melly
lenu neuner
čokoladu
skijanje
biathlon
snijeg
jegercolu
jucyvodku

ne volim:
cajke
lepu brenu
ribe
štrukle
svoju kosu
sebe
ovaj svijet
lazna prijateljstva...

HObi: slusanje muzike, bavljenje sportom
treniram: skijasko trcanje i biathlon

JA:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






***bolje prirodna glupost nego umjetna inteligencija
***da se riječi kupuju manje bi se govorilo bez veze
***jedini problem kad ne radiš ništa je taj kad ne znaš kad si gotov
***svaki čovjek uma nešto u čemu je bolji
od svih drugih,najčešče je to čitanje vlsatitog
rukopisa
***kad joysticka nema,miševi kolo vode



KINESKA POSLOVICA
> **NOVAC
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPITI KUCU
> ALI NE MOŽEŠ MIR U NJOJ.
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPITI SAT
> ALI NE MOŽEŠ VRIJEME.
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPITI KREVET
> ALI NE MOŽEŠ SAN.
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPITI KNJIGU
> ALI NE MOŽEŠ ZNANJE.
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPITI DOKTORA,
> ALI NE MOŽEŠ ZDRAVLJE.
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPTI POLOŽAJ
> ALI NE MOŽEŠ UGLED.
> S NOVCEM MOŽEŠ
> KUPITI KRV
> ALI NE MOŽEŠ ŽIVOT



*..biti zaljubljen znači imati
nekoga u glavi ma kamo
krenuo i ma šta radio...
maštao o nekome kada si
u bedu i onda vidjeti
sunce usred noći..
...biti zaljubljen znači biti
dovoljno lud da nekome
to napišeš javno..



Dok noću kiša pada, sanjam Te...
Dok vjetar odlazi u daljinu, želim Te...
Dok gledam zalazak sunca, čekam Te...
Dok moje srce kuca, volim Te...

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by ~Dizajni & Avatari by !w@~

Opis bloga




Xx ako si protiw nasilja među mladima...kopiraj ovo i zaljepi na swoj blogxX


gluposti o meni,mojim frendovima i frendicama, o mojem sportu...



Muškarci maštaju
o onome što će učiniti,
a žene o onome što će im se desiti.

Da me vrijedjas ne vrijedi ti
da mi prijetis ne lezi ti
moli me, moli me
sad me hoces, ja ne dam ti
sad me volis, bas svega ti
moli me, moli me


HTJELA SAM PLAKATI
ALI SUZA NIJE BILO
HTJELA SAM TE ZVALI
ALI GLAS NIJE HTIO
HTJELA SAM TI RECI VOLIM TE
ALI SAM REKLA-IDI MOLIM TE

Zbog tebe bolne su uspomene,
tužne su riječi tebi upućene,
s vjetrom izgubljene,
tihim glasom izgovorene.
Gorke su suze zbog tebe prolivene
i nečujan jecaj, u krik se pretvorio.
Zbog ljubavi jedne u vremenu izgubljene,
u povijesti zapisane, u sjećanju zaboravljene!


Odavno je prošlo pola noći,
a ja ne spavam,
čekam
kad će konačno jutro doći...
Ovo jutro donijet će mi spas,
ovog jutra čut ću tvoj glas...
Ne mogu ti opisati koliko mi je to potrebno,
koliko mi je da te čujem važno...

četvrtak, 24.07.2008.

priznanja

evo ljudeki pisem ja postek...........fala vam za kommentareke......samo tak nastavite.....
e i sorryte kaj vam bas i ne kommam.....steka mi kommp pa nemrem otvorit vase blogove...heh...bude se to meni popravilo.......................stiglo mi je pismo od naj frendice...od moje melly.........skoro sam se rasplakala kad sam ga citala......poslala mi je i labelo u pismu.........ma super stvarno.......MELLY FALIS MI........DOJDI STO PRIJE.......heh ona zivi u njemackoj smujc......................................e sad....ima ona neka stafetica kaj moras napisat 50 priznanja pa...da pocnem...hhh
1.priznajem da mi je ime mihaela
2.priznajem da sam emo
3.priznajem da volim slusat rock
4.priznajem da sam nedavno ostavila decka
5.priznajem da je on kreten
6.priznajem da mi je dosadno
7.priznajem da cu sad ic na trening
8.priznajem da volim biatlon
9.priznajem da volim sport
10.priznajem da nemam decka
11.priznajem da nemam bas frendova
12.priznajem da mi je naj frendica jako daleko
13.priznajem da su me mnogi povrijedili
14.priznajem da mi mnogi lazu
15.priznajem da se osijecam iznevjerenom
16.priznajem da sam se probala objesit(na flaksu-pukel je)
17.priznajem da sam si urezala jedno ime na ruku
18.priznajem da obozavam emo
19.priznajem da da me zanima kaj ljudi misle o meni
20.priznajem da sam neko vrijeme pusila-1 tjedan
21.priznajem da se znam napiti
22.priznajem da je jucie votka najbolja
23.priznajem da nezelim napustit svoj razred
24.priznajem da neznam kaj jos da pisem
25.priznajem da zelim bit krim inspektor
26.priznajem da mrzim svoju kosu
27.priznajem da bi htjela vidit kak je to bit mrtav
28.priznajem dahtjela ic u rat
29.priznajem da volim crno
30.priznajem da sam pila na maturalcu
31.priznajem da zelim biti poput nekih
32.priznajem da imam kunica za ljubimca
33.priznajem da gledam cobru 11
34.priznajem da ne volim svoju obitelj- ne pretjerano
35.priznajem da volim blog
36.priznajem davolim msn
37.priznajem da je 16:16 h
38.priznajem da volim starke
39.priznajem da da je oroslavje sranje
40.priznajem da sam zabočanka
41.priznajem da zalim kaj neam frendova u zaboku
42.priznajem da mi je zabok super
43.priznajem da volim svoju narukvicu
44.priznajem da ne volim umisljene
45.priznajem da imam još 5 priznanja
46.priznajem da sam pomalo tuzna
47.priznajem da je napokon sunce vani
48.priznajem da mi komp steka
49.priznajem da mi je potrgan mobitel
50.priznajem da imam jos puno tog za priznat al se nemrem sjetit

evo ljudovi to je to.........e sad obecala sam da cu stavit nest o kurtu cobainu.......

KURT COBAIN

Image Hosted by ImageShack.us



Kurt Donald Cobain (20. veljače 1967. - 5. travnja 1994.), američki glazbenik. Lider, gitarist i pjevač grupe Nirvana, koja je obilježila devedesete.Takozvani "Glasnogovornik generacije".Rođen je u Aberdeenu, Seattle. Roditelji mu se razvode 1976., što ga je jako pogodilo. Nakon razvoda neprekidno se seli od roditelja do raznih rođaka. Kao mali, Kurt je bio hiperaktivan i roditelji su ga smirivali raznim teškim lijekovima što je vjerojatno loše utjecalo na njegovu psihu. Sa 16 godina je završio na ulici. Iz tog razdoblja potječe pjesma "Something In The Way". Krista Novoselica upoznaje 1986. i s njim osniva grupu Nirvana. Prvi album "Bleach" snimaju 1989. za neovisnu tvrtku SubPop, a 1991. za David Geffen Records snimaju drugi album, "Nevermind" koji ih dovodi na vrh popularnosti, ponajviše zahvaljujući antihimnom "Smells Like Teen Spirit" koja će promjeniti povijest glazbe. Primjerice tv postaja VH1 blok glazbe devedesetih naziva "Smells like the 90's". Nitko nikad nije otkrio o čemu je zapravo Kurt pjevao u "Smells Like Teen Spirit". Kurt se 1992. ženi s Courtney Love,i dobiva kćer Frances Bean, ali nakon albuma "Incesticide" i "In Utero" Cobaina nalaze mrtvog pored ispaljene sačmarice u njegovu domu u Seattleu 8. travnja 1994.U krvi je imao dozu heroina koja je bila dovoljna za tri overdosea, zbog toga još nije utvrđeno kako je u takvom stanju mogao uzeti sačmu. Kremiran je i njegov je pepeo rasut po rijeci Wishkah.......stavit cu vam i njegovo oprostajno pismo........iako sam uvjerena da on nije počinio samoubojstvo vec da su ga ubili.........on je kao i vecina tadašnjih rockera trgovao drogom pa se dam kladiti da su ga zbog droge i ubili......a bas steta tak je bio sladak.............................................Njegovo oproštajno pismo glasilo je ovako:


Govoreći jezikom iskusne budale koja bi očito radije bila ponižena, djetinjasta, tužna, ova bi poruka trebala biti prilično jasna. Sva upozorenja, od mog upoznavanja sa etikama zajedno sa nezavisnošću i zagrljajem vaše zajednice, su se pokazala veoma istinitim. Ja nisam osjećao toliko uzbuđenje slušajući glazbu koliko stavrajući je i pišući je toliko godina. Osjećam se krivim radi ovih riječi, npr. kada se povučemo s pozornice i pogase se svjetla i kada me masa ljudi zove na bis, to me ne pogađa na isti način kao i Freddyja Mercurija koji je, tako se činilo, volio biti obožavan i voljen od te iste mase ljudi, što je nešto što ja jako cijenim i za čime čeznem. Ja ne mogu od vas napraviti budalu, nikoga od vas, jednostavno nije fer za vas i za mene. Najgori čin, koji ja mogu zamisliti, bio bi varajući guliti ljude i folirati da imam 100% zabavu. Ponekad osjećam da bi trebalo da se osvijestim prije nego što izađem na binu. Ja sam pokušao da uradim sve što je u mojoj moći, jesam, Bože, vjeruj mi da jesam, ali to nije dovoljno. Ja poštujem činjenicu da sam uticao na mnoge ljude. Ja mora da sam jedan od onih narcisoidnih ljudi koji poštuju stvari tek onda kad one nestanu. Ja sam preosjetljiv. Ja bih morao biti lijena osoba koja potcjenjuje a da bih dobio zanos za sve ljude koje lično znam i za fanove Nirvanine muzike. Svi mi imamo nešto dobro u sebi, i ja mislim da jednostavno previše volim ljude, ali ja jednostavno ne mogu preći preko frustracija, osjećaja krivnje i empatije koju osjećam prema svakom, tako je osjećam da me čini jebeno tužnim. Malog tužnog, osjetljivog, nepoštovanog čovjeka, Isuse, čovjeka!!! Zašto jednostavno ne možeš uživati? Ne znam, imam poštovanje žene sa slatkim ambicijama i moje kčerke koja me toliko podsjeća na ono što sam ja nekad bio: pun ljubavi i uživanja, prolazeći mirno pored svake osobe misleći da je svako dobar i da me neće povrijediti. To me muči do neke granice koju ne mogu zamisliti. Ne mogu podnijeti misao da Frances postane samouništivi roker koji će se ubiti kao što sam ja postao. Ja sam velik, ali od moje sedme godine ja sam postao mrzovoljan prema svima uopće. Samo zbog toga jer se činilo previše lako za ljude da budu zajedno i da budu empatični. Empatija! Samo zbog toga jer je previše volim i osjećam se žalosno za ljude. Hvala svima za zabrinutost i pisma tokom ovih godina. Ja sam previše zlovoljan, baby! Nemam više želje ni za što i stoga zapamti: BOLJE JE IZGORIJETI NEGO UVENUTI! MIR, LJUBAV, SLOGA. KURT COBAIN Frances i Courtney, bit ću na vašem olatru. Molim te Courtney, samo nastavi...za Frances, za njen život koji će biti sretniji bez mene. VOLIM VAS! VOLIM VAS! VOLIM VAS!!!


evo ljudovi to je sve.....ajde papa....puno mi kommajte....volim vas sve.....pusa....bay....puno kommajte

Image Hosted by ImageShack.us



| ~ Komm ~ imam samo(81) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.