BELVEDER-MAFIA

ponedjeljak, 18.06.2007.

ewo malo novih slikica da vam gustaju oci pic..=)

Image Hosted by ImageShack.us

nije da se kurcim ali...............hahahahahahahha




jedite nam kuac BELVEDER-MAFIA

- 20:42 - Komentari (21) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.06.2007.

bauštelci loooool

kako se krvavo zaraduje novac a headbangheadbangheadbang
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je brzi looooool tandem za sve smijehpartysmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

i tako sam i ja poceo šljakat jebga ljudi treba novca imatt za ljeto a sada je ubrzo i pila gotova tako da trebat ce to tankatsmijeh budite pozzz

jedite kuac BELVEDER-MAFIA

- 23:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

utorak, 05.06.2007.

evo par zanimljivih slikica ............

MOJ PRIJATELJ I KOLEGA MAKAVELIthumbupthumbupwave
Image Hosted by ImageShack.us
They talk a lot of shit but that's after I'm gone
Cause they fear me in physical form let it be known
I'm troublesome


e ida ne hodam s nikakvom tamarom smijehsmijehsmijeh(ako je dobra dogovorit cemo se =))


jedite kuac BELVEDER MAFIAparty
cneno-rulzthumbup




MAKAVELI NEMA PRIKOLJIC HAAHAHAAHAHAAAHAthumbupthumbupthumbupparty

- 01:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.06.2007.

jos slikica (mmmmmmmmm)

A OVO SAM JA ZA ONE KOJI NEZNAJU:::::.....................
Image Hosted by ImageShack.us

u raznim izdanjima =)
Image Hosted by ImageShack.us

Kafa-rejsing-tim
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:53 - Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.06.2007.

malo mojih slikica uffff........=)

Image Hosted by ImageShack.us

mali foto =)

moje pile koje sam ja posjedovo =(

Image Hosted by ImageShack.us
mafiathumbup

Image Hosted by ImageShack.us

- 02:26 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ah.......ljudi nemam inspiracije za naslov!!!

:thefinger:headbang :pottytrain3:
.......ah napokon sam upoznao curu koja me razumije u potpunosti (mozda se samo pravi da me raz.
ah meni je lakse :pottytrain3:)jebote i ove cure nemos bez njih a s njima samo belaj!i sada kada sam upoznao tu osobu izgubio sam smisao za veze stvarno cure ono uozbiljite se.....AKO IMA KO KAKAV SAVJET ZA MENE NEK SLOBOBNO SE IZJASNI MEDU POSTOVIMA BILO BI MI DRAGO PROCITAT VASE KOMENTARE TJ.SAVJETE UNAPRIJED HVALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thefinger::thefinger:
ali kako me izigrala moja prijateljica SUZI kako sam pao na neki test a to nema veze s vezom looooool.....neka tako mi i treba kada sam sobarica hahahaha:pottytrain3:!!POZZZ SUZI I EKIPI

ej i treba mi mala pomoc oko smanjivanja slika ja to nemam blage veze smanjivat javi te se ako znate headbang


jedite kuac BELVEDER-MAFIA
cneno-rulz

- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • -----ja volim samo sebe a za vas mi se ______--------

    brojevi na koje me mozete dobit
    mob-0918996671naughty
    icq-437234278party
    msn-cneno09-hotmail.comthumbup
    kucni-to bi bilo previse lolnamcor

    cure pomalo smijehsmijehwave

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

  • http://plavushaisimple.blog.hr/
    http://zelenemacke.blog.hr/
    http://pikadobanda.blog.hr/
    http://ja0sam0kul0ti0nisi0kul.blog.hr/

  • ovaj box sam ostavio za pjesmu da mi svira ali ja to neznam =( ko ce mi pojasnit