U slučaju da pomisliš da si sama ,
da ti je dosadno,nemaš s kim popričat.
Napiti se, nasmijati.Sjeti se svoje
prijateljice na koju uvjek možeš računati!

heart of an angel,  Image Hosting


Hvala ti za sreću,radost i smijeh,
hvala ti za svaki skriven grijeh,
hvala za riječi što i suze brišu jer
takva se prijateljica ne nalazi više...

Image hosting codes

Image hosting



Meni možeš reći sve tajne
i sve strahove,ljubavi
bolne i srušene.Meni
možeš reći svei kad si sretna
i kad te boli,
jer znaj da te tvoja prijateljica jako voli..

image hosting file hosted images

image hosting file



Poslije mnogo godina kad pročitaš ovaj
stih kroz tebe će proći neki plamen tih.
Gdje ću biti ja to zna samo Bog ali ću se
vječno sječati imena tvog....

Love Gif Images

Love Gif Images



Da ti kazem - VOLIM TE prerano je,
da ti kazem - SVIDJAS MI SE glupo je,
da ti kazem - ZELIM TE necu zbog tebe,
al' jedno znaj - SVE CESCE MISLIM NA TEBE!!





Na tebe cu prestati misliti kada tisina progovori,
kada se spavalica obraduje zori,
kad ruza izraste iz stakla, a
smijeh se zacuje iz pakla!!

Love Gif Images

Love Gif Images




65% znas da mi se svidjas,
75% znas da nemogu bez tebe,
85%znas da si sexy,
95% znas da te volim, a
100% neznas da te zezam!!

free image hosting hosted images

free image hosting



Okreni se, vidjet ćeš u mom oku suzu koja
te moli da ostaneš, sačekaj, vidjet ćeš ruke
koje se pružaju tebi da te zagrle, slušaj, to
moje srce lupa za tobom…

Love Icons

Love Icons



Kliznula je niz obraz i na usnama stala,
bila je tako vrela i tako mala. U njoj se
tuga stisnula, u njoj su usnule boli.
Ta je suza znala koliko te volim…

Love Icons

Love Icons



Kad kažu život, sjetim se Boga.
Kada kažu ljubav, sjetim se znaš već koga.
A kada za prijateljstvo pitaju mene,
ja se nasmiješim i sjetim se TEBE!

Friends Icons

Friends Icons



Možda previše tražim, a premalo dajem
i možda previše pričam, a premalo kažem,
možda previše maštam, a malo shvaćam,
možda se malo borim, ali te jako volim!

MySpace images

MySpace



Trenutno mi suza teče, pisat ću ti svaku večer.
I druga mi suza pada, što mi radiš, srećo, sada?
Reci da sam tvoja sreća, da ne padne još i treća!

Love Gif Images

Love Gif Images



Zašto danas sunce sja kad u mom srcu liju kiše?
Zašto me onaj kojeg volim ne voli više?

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Tisuću je suza u mojim očima bilo, tisuću je
želja koje mi život nije ispunio. Malo je ljubavi
koju osjećaju svi, a još manje prijatelja kao što si ti!

Love Gif Images

Love Gif Images



Ovdje je noć i svuda je tama, moja duša bez
tebe je sama! Nebo je tamno, mjesec drijema,
kako je tužno kad tebe nema.

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Sada znam koja je sličnost između tebe i
zvijezda-nijedno nikada neću imati kraj sebe!

Love Gif Images

Love Gif Images



Opet će padati one ljetne kiše, kako da ti
kažem da od prijateljstva želim više?

MySpace hosted images

MySpace



Trenutak je dovoljan da se upoznamo.
Trenutak je dovoljan da se zavolimo, trenutak
može razoriti ono što može i stvoriti.

3 Doors Down


Cvili, vrišti, razbijaj i pleši! Čovjek je rođen da
gubi i griješi! Prokockaj dane, prodivljaj noći,
jer jednom se ni to neće moći!

Love Gif Images

Love Gif Images



Sudbina se sa mnom igrala, prvo mi te dala,
onda uzela…Sada, srećo, plačem noćima,
dok mi tvoje lice titra pred očima…

Image hosting codes

Image hosting



Ako me ne voliš, to je tvoje pravo,
ali kad me sretneš, reci mi bar zdravo.

MySpace images

MySpace



Crvena ruža na mom stolu, jedina utjeha
srcu mom stoji u vazi. I tiho vene. Jer ti više
ne misliš na mene!

Whispering Little Girls Best Friends Icons

Whispering Little Girls Best Friends Icons



Prljavo Kazaliste
Steta sto je kurva

Nosis modru haljinu
onu meni najdrazu
ali znam, to nije zbog mene

I u oci gledas me
da mi srce polomis
i da umrem od ljubomore

Tajno iza koljena
kap parfema nanosis
ali znam, to nije za mene

Nocas ides tko za gdje
samo sebe sram me je
kada znam
da sam ti kriv za sve

Al' ja nisam k'o i drugi
ja uvijek prastam prvi

Ref.
Steta sto, sto je kurva
kazu svi, a ja sutim
steta sto, sto je kurva
ne znaju, a ja slutim

Nocas ides tko zna gdje
samo sebe sram me je
kada znam
da sam ti kriv za sve

I u oci gledas me
da mi srce polomis
i da umrem od ljubomore



emo is love,  Image Hosting


Doci cu ti nocas u san,
na obraz cu ti stavit dlan,
njezno cu te milovati po licu,
necu pustiti suzu izdajicu,
poljubit cu te u snene oci
i tiho nestati u noci..

free image hosting hosted images

free image hosting



Dok se zemlja bude okretala,
ja cu te voljeti,
dok sjaje zvijezde,
ja cu te maziti,
kad vjetar puše,
ja cu te paziti,
kad izadje sunce,
shvatit ces da te volim...

Love Gif Images

Love Gif Images



Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikada zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako vrisnes u snu:
nazovi me ja cu biti tu!

Love Gif Images

Love Gif Images



MOJE JE SRCE BILO PIJANO...
VOLJELO....DAVALO...UZIMALO.
BILO SRETNO I GUBILO...
OSTAVLJALO I BILO
OSTAVLJENO ALI NIKADA
OVAKO ZALJUBLJENO!

Love Gif Images

Love Gif Images



Svitanja bez tebe puna su praznine,
kad oblaci pisu tvoje ime...
A u kasnu noc kad grad utone u san
ja cu samo zbog tebe cekati novi dan.

Image hosting codes

Image hosting



Tvoja ljubav je kao potok
sto iz raja tece, zbog tebe
je moj zivot pun srece.
Saljem ti poljubac sladji
od meda, ti si ono sto
meni u zivotu treba!

Gif Flower Images

Gif Flower Images



Stani na prstima, pogledaj iza
sebe zar ne vidis ljubav sto
gori iza tebe, mozda je
prepoznas a mozda i ne al`
zapamti jedno da znacis mi sve...

Gold & Diamond Dangle Charms Gif Images

Gold & Diamond Dangle Charms Gif Images



Voljeti je ljepo, voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svako!
Koliko Te volim to se teško piše,
jer svaki trenutak ja te volim više!

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Lako je reći VOLIM TE, to može i
djete reći koje ne zna što je ljubav.
Vjerujem samo onome ko sa
suzama u ocima kaže ŽELIM TE!!

Mouse Love Heart Bouquet Gif Images

Mouse Love Heart Bouquet Gif Images



Ljubav je zivot, ljubav je radost,
ko ljubavi nema bjednik je pravi
jer covjek zivi od ljubavi!





U zivotu te prate 3 najteze stvari:
Ljubav, Sreca i Nada ,sto je Sreca
znaces kad budes veca Sto je Nada
znaces dok si mlada sto je Ljubav
to nikad neces znati dok u zivotu
neces gorko ZAPLAKATI


Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema ko da te slusa,
ako vrisnes u snu: nazovi me ja cu biti tu!!



JEDNU MLADOST IMAM

Gdje je sada društvo naše,
još se tebe sjetim ćesto
tamo ispod starog mosta
to je bilo naše mjesto
Ja ću sada naglas reći
ono što odavno znamo
BAŠ JE ŠTETA ŠTO SMO UViJEK
PRIJATELJI BILI SAMO.

Jednu mladost imam
samo srce jedno
a mi nismo zajedno
generacija se rastaje
i dijeli tebe su mi uzeli

Bez tebe mi nema dana
tuga me za tebe veze
nije na mom srcu rana
to je nešta puno teze
ljubav ubija me njezno
ubija me polako
postalo je neizbjezno
da se i nepozdravljamo

jednu mladost imama
samo srce jedno
a mi nismo zajedno
generacija se rastaje i dijeli
tebe su me uzeli....

for new myspace background,  Image Hosting

..............STEP UP..............




Macedonia - Toše P...

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Nešto o meni

Ime: Snježana
Prezime:Nije bitno
Nadimci:Nenna, Snježa...
Datum rođenja:8.1.1993
znači imam 14 god.
Razred: 8b.
Volim: Crvene ruže, prijatelje,
obitelj...
Ne volim:Laž i umišljene osobe
Slušam: sve što slušaju mladi
Naj prijatelji:Ana V, Kata,Lidija,
Vale, Mati, Nikola, Mateo...


Naj boja:crvena i plava
Naj sportaši: C.Ronaldo & Kaka


Moji mail:nenna0801@net.hr
MOJA ABECEDA
A-Ana - moja naj frendica

B-Blog - nemam objašnjenja
C-Cipele - obozavam ih nositi
Č-Čarape - hehe
Ć-Ne znam sta da napisem
D-Dan-nemam objasnjenje
Đ- Đ- neznam šta da napišem
E-Eskim - hladnoća
F-Filmovi- još ako su zanimljivi...
G-Golub- nijepa ptica
H-Hlace, svih vrsta i modela
I -Ivan- po meni lijepo ime
J-Jakna, zna zatrebati..hehe
K-Kompjuter - nebi mogla bez njega
L-Livada- naselje
LJ-Ljubav, najljepsi osjecaj na svijetu
M-Mobitel-nikada na računu
More- mogla bih ga gledat 24 sata na dan
N -Novci- čine čovjeka lošijim
Nj-NJofra- sladoled, ali bas ga nevolim
O-Odbojka- super sport, posjeća me na ljeto
P-Pravednost, osobina koja se cijeni
Prijatelji- teško i h je naći
R-Radost- trudim se da sam sto cesce radosna
S-Slavonski Brod- grad najbolji u državi
Š-Škola- volim je samo radi društva
T-Teretana- skidanje kila
U-Upis u srednju, to me sad najvise brine
V-Voda, znate zasto
Z- Zrak, keep breathing
Ž-Život, zivi ga na najbolji nacin

Neki blogovi koje ja posjecujem

Moj drugi blog
Seka
Andrea i Monika
Lidija
Jelena
Nesretno zaljubljena
Neka mala
Mirna
Ana K..........

Tomi

Društvo iz škole
Marin
Ines i Irena
Renato
Ivan R.
Magdalena



srijeda, 11.07.2007.

JA, KOŠARKA I NBA LIGA

Ja u zadnje vrijeme često pišem post, nemam
šta radit preko dana, a i danas sam se digla
ranije nego obično, kod mene je sve super.
Vani mi bude super. Jučer ja i Ruža ošle van
oko 6, došle kod mosta a tamo Robi, Jurić,
Nikola, Matiša, oni igrali košarku a ja i Ruža
sjedili. Kasnije došle Kristina i Katarina, i sad
idemo ti mi igrat košarku, turnir, iglali Katarina
i Harun, Kristina i Pejo, Ja i Matiša, Nikola i
Ružica, uglavnom prvi su bili Kata i Harun, naši
košarkaši, bilo mi je super, cak sam zabila koševa
više nego što sam mislila. Vani mi bude super,
još da nas kiša nije zezala bilo mi još bolje,
sad idem pozdravit najbolje košarkaše i najbolje društvo:
Harun (čestitam!)wave
Katarina( isto čestitam!)wave
Nikola (nabavit cu ti broj)wave
Matiši (bar smo jednu pobjedili, i to 21:3)wave
Kristini( čestitam na ona 3 koša)wave
Peji( reci ženi da te nauči igrat)wave
Ruži (jel fino čokolino?)wave
I kako bi moja seka rekla: svi smo primljeni u NBA-ligu
Neznam šta da više pišem, jedva čekam subotu,
idem na vjenčanje, samo da nebude ovako hladno...
Sad idem pozdravljat sve redom:
Prvo svi od jučer...
Katarinawave
Kristinawave
Matišawave
Nikolawave
Juričwave
Nikica(bar mislim da se tako zove)wave
Ružicawave
Antewave
Bokiwave
Robiwave
Pejowave

i sve ostale s mosta od jučer, koje sam zaboravila
napisat,a sad idem pozdravljat ostale:
Andreawave
Anawave
Marijawave
Valentinawave
Vidakušawave
Tomywave
A NAJVEĆI POZDRAV IDE NAJBOLJEM DEČKU,- IVANU,
IPAK SMO SE POMIRILI.......VOLIM TE!!cerekkisscerek
ajd mislim da su to svi koje sam htijela pozdravit,
i košarkasi od jučer nadam se da cemo i večeras ići
igrat......smijeh
PUSA SVIMA I LIJEPO SE PROVEDITE NA PRAZNICIMA
P.S. Kokoška ajd pošali broj mobitela na mail, evo ti adresa
nenna@net.hr , nemoj na krivu i jedva čekam da te opet vidim.



| ostavi trag... (225) | pljuni na papir! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.