Volim te uvijek

ponedjeljak , 20.01.2014.

d F G E a
Volim te uvijek svakog trena
Ne mogu se isključiti
A volio bih da bar ponekad
Prestanem sam sebe mučiti

Volim te uvijek to stalno traje
Ti kao zrak si mojim plućima
I kad mi ništa od sebe ne daješ
Pa i kad sa mnom glumiš tuđina

Volim te uvijek nikad ne mogu
Prestati na tebe misliti
I kad si hladna prema meni
I kad me ne možeš smisliti

Volim te uvijek nisam u stanju
Stavit po strani to što osjećam
Ponekad želim ljubav manju
Ovako gorim i sav sam nemiran

e a G C
Volim te previše i ti to znaš
No vješto kriješ to što osjećaš
Nježna sam biljka treba mi vode
Pitam se tvoja toplina gdje ode?


Volim te uvijek kad smo na putu
Nikad mi nisu smetali oni
Tebi je posao u prvom planu
A meni ljubav u Barceloni

Volim te uvijek i kad te nema
Jedva te čekam da te ljubim
Ti mi se smiješ pa mi se čudiš
Što li si misliš, ma zar te gubim?

Volim te uvijek kad smo u društvu
I svima želim to pokazati
A kada kažem kako te volim
Moje ćeš riječi pred njima zgaziti

Volim te uvijek i kad bih htio
Ne mogu te ne voljeti
Svaki tvoj korak dalje od mene
Sve će me više i više boljeti

Volim te uvijek uvijek te volim
Naša je ljubav moja vizija
I u Opatiji kada smo skupa
Tvoja sigurnost moja je misija

Volim te uvijek
Volim te uvijek
Volim te uvijek
Volim te uvijek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.