< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

još jedan blog usamljenog pojedinca koji od vas traži samo da mu posvetite malo svog vremena, saslušate ga i najvažnije od svega da uplatite pozamašnu svotu na broj žiro računa: 2484008 - 3109493283

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

ime: Karlo
prezime: Kupres
prvi izlazak: 21.11.1988.
volim: lijepe djevojke i ajvar
msn: sahtospetstroj@hotmail.com

mislim patentirat kutiju za avion jer to još ne postoji i obogatit se. To je kutija u koji možeš stavit avion i bilo kam ga nosit i imat ga

Linkovi

all nešto kraljicu
alzheimer
andrea
mala mirna :)
mirna

subota, 08.09.2007.

Till death comes

...naslov je pjesme Cypress Hilla koja mi se vrti u zadnje dane i dala mi je malo misliti. Jučer dok me kolega s posla vozi doma malo smo popričali. Znam da je bivši narkoman ali neke stvari nisam znao. Neću opisivati što mu se točno dogodilo jer ne želim tuđu privatnost stavljati na internet. Između ostalog rekao ja kad se vratim u Split ja nemam nikoga, ja sam s bratom tamo, ja nemam prijatelja. Ta rečenica me iskreno rečeno dosta potresla. A najbolje od svega on mi je praktički poznanik, znači nikakav bitan faktor u životu. Zašto me potresla ta rečenica? E upravo zbog ovog zadnjeg JA NEMAM PRIJATELJA! jer znam štp znači pojam prijatelj. Osoba na koju se možeš oslonit koja će bit pored tebe kad ti je teško. Kad si sa tom osobom prolazi te neki osjećaj koji se ne može definirati...ta osoba ti je prijatelj. Prevrtio sam si film u glavi i shvatio koliko ima ljudi koji me vole i koji su mi prijatelji i shvatio kako je lijepo imat prijatelja...to su osobe za koje bi dao život a okom ne bi trepnuo to su moji prijatelji. Nisam jedamput razmišljao što bi se dogodilo da oni nestanu...vjerojatno bi i ja ubrzo nakon toga nestao, ne vjerojatno nego sigurno...

|Komentiraj 8| Printaj| *|

design by Bahata =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.