Nešto o meni, moji frendovi..

Mini I-pod



VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com



Image Hosted by ImageShack.us



Ime: Anamaria burninmad
Nadimci:Zuba,Srcheko..thumbup(Željko,Zuboviæka-namcor)
Roðena:6.12.1994.yes
Frendice: Maja i Ana, Kika, Pepa, Luce, Rina,Emarofl
Frendovi: Boniæ, Kunkiæ,Jakov,Ružiæ,Pero,Faberrofl
Oèi:Plavegreedy
Kosa:Smeðathumbup
Slušam:sve..(US5,Connect,Avril,Rihannu,Enrique-a,50 cent-a,Eminema,BEP,PCD,Britney..)
Ne slušam:Cajke, ali neke opet da...(ali samo neke..)zubo
Ljubav:trenutno nemam deckazubo
Kvart: Vrbani-->yeah!!greedy
Razred-->8.b(est)


Created by Crazyprofile.com


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





PRVO JEDAN POLL (TO JE ANKETA) PA GLASAJTE..POMAKNULA SAM IZ LIJEVOG BOXA ZBOG ZIGGI DA MOŽE OSTAVIT GLASIÆ!!!PUUSS

Jeli deèko vrijedan da cura zbog njega plaèe?!
Da
Ne
Ovisi o deèku
Get CodeView Result


Volim:
-Prijatelje
-Roditelje
-MSN, komp
-Èokoladufino
-Marke (Puma,Bulgari)greedy
-Prièati pod satomdead
-US5, muziku
-Deèkezujowink
-Ljeto, praznike
-Kino, filomove
-Sve koji vole mene kiss


bigger hug

Nevolim:
-Školu
-Umisljenost, bahatost
-Komplicirane stvari i ljude
-Traèanje(ali samo kad mene neko traèa hh)belj
-Kada moram dugo ostati izvan Zgheadbang
-Nareðivanje
-Matematiku
-Umjetne plavuše
-Paris Hilton
-Glupe deèke (heart breakere)
-Kad me netko tjera da jedemnut
-Sve koji nevole mene bangcry


Kad svi imaju svoju abecedu i ja cu imati svoju..malo drugaciju..naughty


A-Adidas
B-Bulgari
C-Calvin Klein
D-Dior
E-Esprit
F-Fila
G-Gucci
H-Hugo Boss
I-
J...-Jaguarbelj
K-Kappa
L-Lacoste
M-Max Factor
N-Nike
O-O`niel
P-Paciotti
R-Rock and Republic
S-S.Oliver
T-Tom Tailor
U-Urban Republic
V-Victoria Secret
Z-Zara (nije neka marka..al..)

Eto nisam se mogla sjetit neke marke na i pa ako vi znate ostavite u komentarima..




Myspace Graphics





Myspace Graphics



Image Hosted by ImageShack.us



Ovo su Pèelica(desno) i Anchy(lijevo) =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Ovo je Pepa...S KAPOM!! hihh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

A ovo je Pepa bez kape, i vidi se malo Kika u lijevom kutu!!!sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Pèelica i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com






Myspace Graphics




kLiKni Na OvAj KoLaÈiÆ!!



Create your custom cookie at bigoo.ws






sto decki iz us5 misle o tebi?
Full Name
Age
richie das mi broj moba?
chris ne svida mi se tvoja frizura
izzy izgleda da moras na plasticnu operaciju nosa
mikel nisi moj tip
jay ti si osoba koju sam oduvijek zelio
This quiz by michaelaus5 - Taken 101 Times.
New - How do you get a guy to like you?




Graphics- At Myspacejunks.com



ZZippy
UUnforgettable
BBubbly
AAmazing

Name / Username:






Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com



Blogachi koje posjecujem



Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com



Pepa
Luce
Bone
Ena, Ela i Karmela
Žuga
Faber
Deva



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace Graphics






Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





PUUUUNO MI KOMAJTE..INAÈE...=)



Myspace Graphics





Myspace Graphics



Slatka maca..jooj



Myspace Graphics





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com






Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com

Ožujak 2010 (1)
Sijeèanj 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Sijeèanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (7)

< prosinac, 2007 >
P U S È P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us




Myspace Graphics



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



KoLiKo vAs jE nA bLoGu RaJt nAU!!






Make an Online Now Count




Image Hosted by ImageShack.us




..:::SvE I SvAsTa:::..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


hugs not drugs

quotes or sayings

Graphics
- At Myspacejunks.com


Tose Proeski on 6Lyrics.com


Tose Proeski on 6Lyrics.com



Timbaland Lyrics
Apologize Lyrics


Maroon 5 Lyrics
Wake Up Call Lyrics

NEKE MOJE SLIKICE...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


profile editor

pimp myspace profile

pimp myspace profile


myspace layout

myspace layout





Myspace Graphics




Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace Graphics




Myspace Graphics






Myspace Graphics





Myspace Graphics




Richie...Us5...sretanthumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com



Moje frendice-
hehe



Myspace

picture hosting

picture hosting



myspace generators

myspace generators



cute myspace layout

cute myspace layout



myspace codes

myspace codes




myspace background

myspace background




image hosting

image hosting





Myspace Graphics




Myspace Graphics





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com









Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com






Myspace Graphics






Myspace Graphics



ponedjeljak, 31.12.2007.

SRETNA NOVA!!!!!

Ej ljudi moji...danas je 31.12. što znaèi da smijem ostati budna do...hm...ajmo reæi jutra! jejejjeje...I`m a barbie girl, in a barbie world...hehe. thumbup Mislim da æu za doæek biti doma s burazom...aaaaaa...cijeli stan samo za mene. Znam da æe buraz sam igrati igrice na kompu pa mi je stara rekla da smijem pozvati dvije frendice.yesthumbuproflzubodeadzujonutwinkkiss jej!!! Nisam ni razmišljala, naravno da su to Pèelica i Anchy..baš šteta da su nam se stare složile da nesmiju tu prespavat...buuuucry. Ah...thats`s the life look`s like!belj
Juæer su moji bili u kinu al ja nisam smjela jer sam prehlaðena, èak ni suze nisu upalilecry...al pošto sam 2007. doæekala s upalom pluæa..hehe..možda i bolje da sam ostala doma. Žao mi je jedino zato što je u kino išla cjela rulja a ovaj put je išao Marin...hee, al ok..nije strašno. zujo
Hvala svima koji su mi komali post i koji èitaju blog..hh. Pusa i SRETNA NOVA 2008, GODINA svima koje poznajem i nepoznajem..hhthumbup

E pa ovako...neke ljubavne želje...svojoj..
Pèelici želim Mislava.
Anchici..hm..jos jednu lijepu,dugu vezu s Josipom.
Kikici želim da si naðe nekog frajera..
Pepici želim da joj se netko poæne sviðati..
Luciji želim da osvoji F.B.hehe
Rina..samo naprjed s Jakovom i držim fige za kiss!!wink
Zrna...puno sreæe s Franom..
Andrea..znaš kaj je reko..samo naprijed
Karla..hehe..držim fige za R..., sigurno æe bit nešto!!

svojim frndovima...
Bone..nemoj biti tužan..držim fige da sve brzo proðe..
Ruža..nemoj biti u bedu zbog svega..svi bi htjeli da budeš "onaj stari"
Jakov..treba li tebi više sreæe..??Rina je stvorena za tebe i to znaš!!
Pero..znam ja ko ti se sviða..hh..držim fige..
Vepar..neznam koja ti se cura sad sviða, ali u svakom sluæaju sve najbolje u 2008.
Fran..tebi želim punoo petica..hhhe, a kao da ti trebaju..hhrofl, i naravno moraš odluèiti izmeðu Andree i Zrne..
Jox..sve naj naj i puno novih ljubavi u novoj godini..
Robi...neznam kaj da poželim ali sve najbolje i svakako se isprièaj Kiki zbog onog..ok?
Kunkiæ..trebam li išta reæi!?..Ana je 4ever tvoja!
i šeæer na kraju..Marin..hm..nek ti se ispune sve želje,kiss


ah..dosta mi je...uglavnom svima želim puno novih ljubavi, sreæe, zdravlja,brdo tuluma, izlazaka, kina,novih prijateljstava, dobrih shoppinga i ocjena..i blabla, svega onoga što ide uz sretan poæetak godine..pusaaaaaawavewavekiss



Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com




Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com




| komentiraj! (26) | isprintaj | # |

subota, 29.12.2007.

Buðenjeeeee!!!

Ljudi moji napokon se dogodilo nešto, nešto da nas probudi iz ovog zimskog sna, nešto zbog èega pišem ovaj post!!!
Kao što vidite iz naslova, juèer oko pola dvanaest dogodilo se nešto što me nije samo probudilo iz sna, nego i iz ove dosadneee zime. Pa kaj nije dosadna?? Bilo je ovako:
Juèer oko 23:30 zazvoni meni mob. Prvo se nisam htjela javiti jer je broj bio skriven, al na kraju sam se ipak javila! Što mislite ko me zvao?? Heee...e nije on..mislim, da bar je!! Ko bi drugi nego moja mala luda Majica... atmosfera ono..svi mi spavgaju i ona zove! Došlo mi je da joj doðem na vrata i zadavim je...ali imala je jakoo dobar razlog što me nazvala! Prvo me pitala što mislim da se dogodilo!? A ja sam onak bezveze bubnula: Šmecki te pito...
I odgovor je bio DA!!!!!!!!!!! uuuuu jea!! Moju malu Pèelicu je za furanje pitao deèko koji joj se sviða. Sad je pitanje samo jedno: "Ako joj se sviða...zašto mu nije odma pristala nego je mene išla zvati!?!?!?" E pa odgovor je jednostavan!! Ovako:
Šimecki je prije bio svašta govorio, užasno i jako nisko o Maji! Ono..za bljuvat! Maja je bila uvjerena da mu neæe pristati ako je pita i jako joj je bilo teško i besmisleno što joj se sviða! ali nije cura kriva, nemre ona na to utjecat! Heh..ali ima još jedan razlog...a to je Boniæ. Nije Boniæ sam po sebi razlog, nego to što je Maja njemu govorila da 100% neæe pristat tom gadu od Mislava..a onda je Boniæ saznao da mu je rekla možda pa je bio ljut i sam na sebe i na Maju!
Ok..ali dosta blebetanja..hehe, obožavam ljude držati u neizvjesnosti! Hoho..ovako je nekako glasio njen odgovor: "Pa neznam, sve skupa mi je to prebrzo, neznam!"
Ali ju je onda Mislav pitao dali ima šanse da budu skupa poslije praznika...,a ona mu je rekla ovako: " Gle..mi nismo prièali nikako osim preko poruka..možda se to promijeni pa æemo vidjeti poslije praznika!"
Onda je uletio Boniæ i Maji poslao poruku da zašto ona radi idiota od njega...heh...pa je Maja onda zbog te Boniæeve poruke Mislavu jasno i glasno rekla..gle oprosti ali ja stvarno nemogu biti s tobom, oprosti ali nemogu!! Ajmeeeee..nemogu vjerovat! Curi se deèko sviða i onda doðe netko ko je doslovno ucjenjuje da joj neæe bit frend ako bude s nekim deèkom. Užas...bang
Eto...cijelo vrijeme sam prièala s majom na mob dok se to dogaðalo ...onda mi je stari uletio u sobu i èopio mob!! Hehehenono. ajoj...
Ali nije sve što sam htjela pisati to o Maji i Mislavu!
Juèer naveæer, malo prije nego što me Maja nazvala na mob napisala jednu pjesmu..issseee..pjesma je mješavina nekog užasa, pesimizma..ali ono..pjesma ko da je nisam ja pisala. Objavit æu je na blogu ali mi se nemojte smijati.neki možda neæe vjerovati da sam to ja.. a to æe biti oni koji me znaju kao glavnu optimisticu i misle da sam tip koji nezna ništa osim prcati i zaje***** ljude!! Sad æu staviti pjesmu..nije da se baš rimuje ali...ajde..................e da još samo jedna stvar. Na kraju pjesme piše da je pjesma posveæene jednom deèku..ali ja kažem da nema veze s njim, nije toliko loša stvar s njim koliko sama pjesma...jednostavno mi je došlo..pa.... evo napokon pjesma:



SAMA.....

Ostala sam sama,
stegnula me tama..
a njega nema, ja æekam..ali
njemu i dalje ni traga...

Ja gledam u beskraj..
priželjkujem nemoguæe,
minula je zadnja nada.

U mome srcu nastala je rana..
crna..beskrajna...èekam..
ali njega nema,
nema ga da me zagrli, da me utješi..
Rijeè vodi tama...tama u mom srcu, životu,
posljednja svjetlost se ugasila..nema spasa.
A stojim, gledam..
stojim usred nepregledne pustinje,
ili pustinje nema, nego je to samo moja duša..
uništena iznutra.

Ko je to napravio??
..neka davna ljubav ili samo pomisao na njega..

nema..nema..

Moj je život velika pustinja bez ijednog izvora,
izvora nade....
..treba mi nešto,
nešto snažno, žestoko, da me uzdrma, da me probudi.
To nešto, što èekam, želim, želim najviše na svijetu
..to je ON....

Trebam ga da nebudem sama u ovom besmislenom životu!
Moje srce kuca samo za tebe: Z.V.M.!

hehe...to je ta pjesma..jelda da je totalka pesimistièna...hehe, ali kao što sam veæ rekla nema veze s Marinom...nije to tako loše, a nije ni moj život tako loš. Mislim da mi je došlo da pjesmu napišem zato što èitam knjigu Divlji konj..pa onda...hh! e sad..nije to sve..hehe.. ako pogledate predzadnji post..možete vidjeti da ima, sad æu napisati slovima, sto šezdezdeset i osam komentara!!!! E ja nemogu vjerovati!!! Hvala ljudi najbolji ste..puno hvala i velika pusa svima koji mi èitaju blog i koji mi komaju!!wavekiss

Juèer smo bili vani: Kika, Luce, Anchy, Maja, Boniæ, Pero, Mateo i ja!! Bilo je relativno ok!! Malo mi je žao kaj nisam vidjela M.....khm,khm! Hehe- oko pet je došao Jakov jer se morao naæi s Rinom pa ju je prièekao! Baš su bili slatki,jojjjjjthumbupsretanyes!! Na kraju ju je zagrlio, jejejej,hehe-sweet, a meni je na msn-u morao obeæati da æe sljedeæi put biti kiss!!kissrofl! Inaèe...no hehe-ma šalim se. Polako, ima vremena, jel tak!?

E dragi moji, neznam o èemu da više pišem...hrèak je ok, ja sma prehlaðena pa dns neæu van! Ali zato sutra..na misu u jutro, a popodne van! Baš sam sretna, happy sam zbog svake mise, zato što znam da æu vidjeti M...hehe, a kad njega vidim, feeling mi je za 5!! Ma 10!! hehe

Eto nadam se da je post dovoljno dugaèak i da æu dobiti puno komiæa.... neæu još niša o Novoj Godnini jer æu do tada napisati novi postiæ!! A sad idem, puno kissiæa:
Maji, Ani, Kiki, Luciji, Pepi, Rini,
Boniæu, Ružiæu, Peri, Markiæu, Jakovu, Marinu ;-),Franu i svima koje nisam spomenula..bye, pusaèkisswave





Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace Graphics



| komentiraj! (163) | isprintaj | # |

srijeda, 26.12.2007.

Nije sve tako crno...ili je...

Evo mene opet ljudiæi!! Na prošlom postu sam imala 104 komentara..ovo je moj životni rekord. Hvala svima koji su mi komali, thxiæ!!kiss
Juèer je bio Božiæ..hehe. Bilo je supaè, dobila sam tene (najkice), hrèka, i brdo slatkiša-heheyes. U pola dvanaest smo išli na misu, a poslije smo se grudali s deèkima. Ana je bila malo tužna ali sam joj puno komala post i u komiæima sve objasnila pa je sad dobro. Maja se danas vratila iz Samobora i preksutra ide u Austriju na skijanje! Nadam se da æemo se sutra vidjeti jer neznam kako æu bez nje dva tjedna!!cry Inaèe Kika me malo razoèarala ali neæu sad o tome. baš sam bila a happy zbog jedne stvarirofl, i onda me moja Kikica tako lijepo iznevjeri..ahnamcor. al dobro, nije to tako velika stvar. Bit æe bolje..a i gore beljcry.
Dns sam bila na Jarunu sa starcima i burazom. Preko puta redox parka, na onom velikom brdu sam srela Bosniæe i njihovu sisterku. Kako je svijet mal!! Hehebelj. Nadam se da æete mi ostavit puno komiæa jer sam ja baš nedavno komala svima koji su mi komali prošli post. E da, još samo jedna stvar. Primite na znanje da ja komam onima koji meni komentiraju prijavljeni pod "Korisnik bloga", da nebi možda išla upisivat neèiju adresu bloga, samo stisnem na link i evo me!! hhthumbup. Rina znaj da se jakoo ljutim na tebe jer mi nisi još uvijek bila na blogu a ja sam tebi komala onaj post s dedom dva puta. I znaš koliko sam ti komiæa ostavila!! yes. Nadam se da vam se sviða moj blog. sad sam dodala puno novih slikica. Aj mi u komiæima ostavite neki prijedlog, kaj bi još mogla dodat da mi bude bolji blog.thumbup. Tenksiæ, love ya!! Sad bi ja vama pisala zašto sam toliko happy, ali prvo mog Boniæa moram pitati dal to smije izaæi u javnost. Hehe. nut Nema nikakav novi dogaðaj pa pišem bezveze...onak..tek toliko da znate da sam živa!
Jojjjjj...nemate pojma kak mi se sviða jedan deèko. Presladak je!!!zujoroflzubocry. Nadam se da zna da postojim..mislim znam da zna ali htjela bi da bude nešto, barem jednom u životu, da ne patim zbog svakog deèka. Punoooo sreæe mom Boni s njegovom ljubavi..puseee. Naravno sretno našem novom (dal je još nov??) paru: Rinici i Jakoviæu. Puno pusica (ja bi rekla braènom) paru Anèici i Kunkiæu... Sve najbolje Majèici, Kiki-namcor, Pepi, Luciji, Karli, Zrni. I naravno Ruži i Peri. Pozz svima koje nisam spomenula!! Naravno puno pozziæa i ...njmukisskiss. Pozzzzzwave




Myspace Graphics





Myspace Graphics





Myspace Graphics




Myspace Graphics




| komentiraj! (168) | isprintaj | # |

subota, 22.12.2007.

KLIZANJE

Hi people!
Dns je bio prilicno ok dan. Maja, Kika, Luce, Markiæ,Pepa, Bone, Mateo, Jakov i ja smo bili na klizanju. Iz nabrojane rulje se vidi da nedostaju Ana i Rina kako bi bili nabojani svi moji naj frendovi. Pa bilo je to ovako....
U dva smo se svi našli pred školom i krenuli na stanicu. Svi su bili relativno dobre volje, ali Mateo se trebao isprièati Maji jer joj je nešto reko (nebi u detalje). Trebo je iæi i Marin, ali ga stara nije pustila. I bolje da nije išao jer smo se juèer bili neš zakaèili na msn-u. Kad je došla sedamnaestica, utovarili smo se i krenuli na Savski. Tam smo sišli i èekali drugi tramvaj, a deèki su prek zelenog išli u Novi Zagreb. Zeleni...hm..bolje da neznate kaj je to...hhroflzaliven. Morali su oni drugim putem..hm...jojnamcor. Kad smo sišli s tramvaja...stanicu prije nego obièno, išli smo skroz okolo, ali prvi put civiliziranim putem, a ne preko ograda..yesthumbup. Pred klizalištem Velesajam deèki su nas èekali kod blagajne... mi smo kupile karte, a oni poslije nas. Pošto je pametna plavuša Luce zaboravila novèanik doma, Pepa joj je posudila 15kn za ulaz (sva sreæa da nosi klizaljke-hehe, pa joj nije morala i to financirati). Marko je digo Boniæu živce pa je reko da neæe on iæi i stao je ispred ulaza, ali na kraju je ipak ušao, kao što sam si i mislila.yes Otišli smo iznajmit klizaljke, a ja sam kao i uvijek dobila neke trule koje samo što se nisu raspale. Kika je dobila neke izgrebane, ali još uvijek su bile bolje nego moje. Otišle smo na led dok su se deèki muèili s vezanjem i zakopèavanjem klizaljki.rofl. Onda su i oni došli... Mateo je drugi put bio na ledu pa mu je trebalo malo da se uhoda..thumbup a naš Bone je bio prvi put pa se još držao ruba. Mada mu je super išlo...na kraju se uz Maju odvojio od ruba i primaknuo se sredini.thumbup Jakov je super klizao...no commentyes Cure i marko sve zanaju klizati pa nije bilo frkice. I tako smo mi klizali...koji super feeling kad sam tek ušla..uh. Nakon godinu dana... Naravno da sam pala na duperolleyes ali samo jednom..bang.a sve cure su, osim Lucije.belj Pepa je Marku prešla preko prsta..heeeesmokin ali na svu sreæu nije ništa bilo jer je imao rukavice. U pola pet smo na žalost morali pokupit prnje s leda... izašli smo van i ovaj put preko mosta išli na stanicu, a Marko i Luce su išli tramvajem. Našli smo se s ostalima na stanici i sjeli u peticu (èini mi se). Boniæ je bio mrzovoljanbangbang. Opet......... Na Vrbanima je Maja odma otišla jer joj Buraz i stari slave roèkasparty. So Happy birthday...mah Deèki su otišli ovim curama s Jaruna (w.t.f.) a Kika, Marko, Pepa i ja smo si kupili prstiæe u pekari i otišli u Zaju na cappuchino. Slušajte sad nepravdu... doðemo mi u Zaju i naruèimo 4 cappuchina, a žena nam odma uvali neko sranje od èokolade i na kraju umjesto 7 (koliko doðe cappuchino) nam naplati 10 kn jer kao to od èokolade košta 10kn. Ajde recite da nam nije namjerno uzela svakom 3 kn...nono Mislim ono... hallo baka, kaj malo krademo..
kad smo popili i izašli deèki su još bili s curama. U Zaji je bilo smijeha pa smo se vani prisjeæali i smijali ko kokoši, brijem da su deèki pomislili da smo pijane. Ubit æe nas ako su to mislili..jojjj. jadne micry. Pepa nije imala para pa sam joj ja financirala cappuchino-hhzubo. Marko i ja smo otišli svojim putem, a Kika i Pepa svojim....sve u svemu super samo se zabavili ( bar za neke znam da jesu). Sad polako završavam postiæ i preseljavam se na msn...puno pusica svima koji ih žele..hehe, kiss i...hm..ma nije bitno..kiss: Byewavemah




Myspace
Graphics
- At Myspacejunks.com



| komentiraj! (105) | isprintaj | # |

petak, 21.12.2007.

Nije bitan naslov...

E...Kika me zamolila(toènije naredila), da pišem post. I nemogu vjerovat da sam je poslušala jer mi se neda. Ja sam u zadnje vrijeme toliko lijena da ni krme nije ljenije...ahzijev I kaj mi ima kod vas!? Kod mene ima ovako:
-Rina i Jakov su sad negdje vani-jej, držim fige-yessretanwink
-Neæu niš pisat jer bi ta osoba mogla proèitat, a dosta mi je bruke za sad.
i to bi bilo to.....Maja i Boniæ su u nekom èudnom odnosu..malo su tužni, pa se sve vrati na mejsto..ma joj!namcorKomplicirano. Ja pokušavam utješit Boniæa, ali to je nemoguæe. Hahzijev. Mrzim komplikacije, ali zašto bi bilo jednostavno kad može bit komplicirano. E da!!!!!!!!!! Skoro zaboravih....pa ljudovi moji..thanksich na komentarima..puno ih je. Prvi put u životu ih ima više od 80..ajme kak sam happy zbog togathumbup. Inaèe Kika i Robi su prekinuli, a Kunkiæ je u Bosni pa je Anchie tužna :-(. Neznam kaj da napišem.. znam da je kratak post al fuæka mi se.. aj bajmah
Pozdrav curama, Boniæu , Ruži, Peri, Jakovu, Marinucerek
Ma svima koji žele bit pozdravljeni.yes



| komentiraj! (35) | isprintaj | # |

ponedjeljak, 17.12.2007.

Na brzaka....

Ruljo post pišem iz razloga što je na www.blog obavjest da dva dana nebu radio editor i neæe se moæ komat!
Evo dns je u školi bilo ok, niš novo.(moš mislit) Juèer, nakon kaj sam napisala post sam saznala da se Boniæ nadurio jer nisam zvala deèke. Sorry Bone, malo smo htjele bit same, AKO SMIJEMO!!! DUBOKO SE ISPRIÈAVAM!!
I bilo nam je super, mogle smo reæ kaj hoæemo a ne da biramo svaku rijeè koju želimo reæi. Saznala sam takoðer da je moja Rina s Jakovom.rolleyesbeljbangNiš zato, Jakov ima brata-hehe, khm,khm!yespjeva. Neæu više niš prièat pred Rinom o Jakovu. Ali mi je malo krivo jer su ona i Jakov to htjeli sakrit od Ruže (koji je veæ u Rinu ohoho) i mene. Glupost, a i jesu skrivali ono, 2 dana!! Haha-zujo. Rina je odma pomislila da se neš ljutim, iskreno, ne ljutim se, ali nisam ravnodušna. Mislim da ni cure (Maja, Ana, Pepa) nisu. Luce mi je rekla da je neutralna. Ja ne želim zbog ove gluposti(kako Rina kaže), razred odvojiti u grupice i poslije se krivit zbog toga. Ako smo do sada bili super složni i svi se družili, nemre nas takva mala bezvazarija odvojit!! jej..........thumbupyes.Go 7.b, go 7.b!!thumbup
Dns sam svima komala, moram Karli još kasnije, a Rini æu kad napiše novi post! Dugo veæ nisam jela lize..uh..a kom se da trošit na to..finonono. Pepa se opet zbrukala pred Marinom isto ko i ja! Cura stalno "pogodi vrijeme kad da mu "maše" i "pilji" u njega. Haha!! Jesam vam isprièala bruku s Marinom i Pepom na porti. Kak smo ja i Pepa bile na porti u ponedjeljak i Marin je išao s infice ,ili njemaèkog, i on njoj kimne glavom (pozdravi ju) a ona se lijepo nasmije i onak ko u filmu mu mahne(ali ne onak normalno, nego se nasloni na ruku i ko da se topi, mahne mu samo s prstima). HEHEH...how sweet, but back off girl, he`s just for me! hh,šalazubo. S tobom ga mogu djelit...sretan. Ali ne u onom smislu...
A slušajte moju bruku... ja i Ana u razgovoru na msn-u. I doðe Marin, ja ga ubacim. I mi se dopamo, i ja i Anchy ga malo prcamo (jadan, al moramo malo)...smokin. I doðe on idem ja veèerat! I stavi da je na stanju "odsutan". I ja poènem u tom istom razgovoru govorit Ani kak je on presladak i to, al ana je skužila da nije otišo i probala me izvuæ, pitala me: "Ko to!?". I ja glupa doðem: "Mali Jakov". (tak zovemo Marina). Nakon tog pitam Anu dal on sad to može vidjet, a javi se Marin kao: "Ja sam tu! Hh, Hvala na komplimentu". Ja doðem samo ayme i napustim razgovor. Isssse, totalno oèito da je skužio. deadpjevalud. Iz matiše iam 3!! I am totaly ded when I tell that to my parents!deaddeadbang. A iz hrvatskog odgovaram za 4!! Issse, totalno sam se pokvarila, jakooooo. Prvi put u životu sam izraèunala prosjek 4.3333..!!!!1cry. Sljedeæe polugodište u školu nosim cvike, sad oni koji me poznaju znaju da sam prolupala je ih M.R.Z.I.M.madheadbang.
E people ja moram gibat sad, nadam se puno komentara!!!
Pozzz svim frendovima i onima koj su mi komali!! I naravno koji æe mi komati!! Bye, kisswavekiss



| komentiraj! (83) | isprintaj | # |

subota, 15.12.2007.

Roðendan...

Dragi moji, brzo sam se vratila!!!wave
Kao što vidite dodala sam neke detalje na blog...kaj nisu fora!yes Ali dizaj mi je fkt veæ dosadio, morat æu ubrzo promjenit, al se bojim da kad stavim neki drugi æe mi se sve drugaèije rasporadit!zubo. Hah....
Danas sam vodila svoje frendice u kino i na pizzunjami! Bilo je super, i smrzle smo se ko kozezujowink. Gledale smo Bratz-šminkerice. Film je OK, forayes. Kad smo izašle iz kina Luce i ja smo "dobile po guzi od nekih klinaca.. a Pepa je onda cijelo vrijeme prcala Luciju da je njoj zbog toga ful drago!! Ha-habang.. A jadna...ajde a šta i da joj je bilo drago... !??lud E da još moram isprièat ovo: Maja, Luce i ja smo išle same do Cinestara jer su Rina, Kika, Pepa i Ana odmah iz City-ja išle do kina da ne zakasne. I u tramvaju je neki frik prako puta nas jeo kiselo zelje!!!!beljzujodead. I ja šapnem Maji, gle ovaj jede zelje i frik me pogleda i pita: " Oæete malo, to je zdravo!?" Isssse, ja se doslovno us***a. A tip neki bolesnik, tam nam se ubacuje u razgovor.. lud I dobro..kad smo se vratile na Vrbane otišle smo do Zaje naruèit pizzu. Naruèile smo samo 2 velike pizze jer kao cure nisu mogle..moš mislit. Cure nemojte se sramit, znam da ste mogle vi još svaka po dvije jumbo!smokinthumbupHaha!! Nakon što je Kika razbila èašu i nakon što smo izašle, otišle smo do igrališta pogledat jer su deèki tam ali ih nije bilo... pisale smo po snjegu i sklizale se, trèale..bilo je ludo! Onda su prošli Kunkiæ, Fran. Mateo, Jakov i nisam dobro vidjela al mislim da je još neko bio.. al u biti pravili su se da nas ne vide.. sam su prošli ko tuke pokraj turskog groblja....ok...thx deèki!rolleyesnut! Malo smo se grudale i "jele" snjeg, onda je Rina otišla. došli su Kunkiæ, Fran i Ružiæ, ali ovaj put su do nas došli...hehrolleyes. Ja sam taman morala doma, a Maja je èekala Boniæa pa se nije udostojila samnom ko s naj frendicom i slavljenicom iæ doma!! Thx drago moje Bratz!!mad Sad sam se istuširala i pišem ovaj post, s tim da neznam kad æu pisat sljedeæi! Sad æu malo skoknut do msn-a da vidim kog tamo ima i tako... Od poklona sam dobila CD od US5-a, naušnice, lanèiæ, od Maje. Cjeli set za njegu tijela od Lucije i sve je od naranèe. Od ostalih cura sam dobila prekrasnu majcu kratkih rukava, drvene naušnice i drvenu èestitku(koju su pisale olovkom za oèi), sjenilo i rozi ruž... stvarno je sve preslatko i puno hvala niste trebale toliko trošit!!thumbup Puno vas volim! Fakat neznam kaj bi bez svojih frendica i frendova...namcor Stanje s ljubavi je u komi...neznam ko mi se sviða, a o J...u da i ne prièam. Ma bit æe bolje ( nadam se)!!yessretan Sve gledajte pozitivno i bit æe sve ok... sad moram iæi... wavePozz i kissichcerekkissmah



| komentiraj! (49) | isprintaj | # |

srijeda, 12.12.2007.

Spas u zadnji èas

Bokiæ svima, ja pišem post tek sad, a mislila sam zatvorit blog jer nisam pisala post za roðendan!! Shit!! A zivot je takav... sranjski..headbang. Napokon sam usla na Rinin blog, nakon dugo vremena!! Super je blog i vec sam joj pisala u komentarima pa mi se sad neda opet.... Ovaj mi dizajn ne radi neš morat æu ga promjenit, veæ mi ide na jetra(Ana ti voliš kad to kažem-hehesmokinwave). Tema tjedna su uglavnom Maja i AntoniJo. Neæu se petljat u to ali mislim da ako se maji ne sviða nema on kaj bit ljut na nju. Ne kužim ih oboje, nemoj se Boniæ ljutit ak proèitaš post ali ni Maja ni ti niste normalni. Previše se zabrinjavate oko sveg tog! Trebali bi se ugledat na mene, svaki dan mi se sviða netko drugi..hehebang. MA ni sama neznam ko mi se sviða, ili mi se možda nitko ne sviða pa ja bezveze neš govorim. Imam neki glup osjeæaj i potrebu za uèenjem..e da! To je to... niko mi se ne sviða!!!!!Jej, toooothumbupyesKak sam happy, ali to još ne znaèi da se "ona ljubav ugasila"namcor. Nažalost još mi je malo sladak i savršenstvo prirode.ahhhhcerek. That loveludludludludnonomadheadbangnutroflcryno Ljutim se na sve osim Kike i Karle koje su mi jedine komale post koji sam nap. 1.12.... Jedine normalne..hehe. Pls mi komajte pa cu imat više volje za pisati vama nove postiæe. Nema nekih traèeva ili sam ja neinformirana... a nevjerujem, ja da nisam saznala novi traè...neeeeeroflsretan. Ma salim se... Mora mi se neko pocet sviðat, nemam kaj za radit, dosadno je, neispunjeno, prazno, glupo, nemogu opisat taj osjeæaj!! ludMutavo i komplicirano.. Savjetujem Boniæu (toplo) da se ne ubije, nije to vrijedno tolikog živciranja! E da, moram sam spomenut da mi je neko poslo neke poruke s nekog broja nepoznatog i Bone mi je reko da je Matija K. Hmhmeek Neznam kaj da mislim, glupo mi se dop. preko moba ak imamo msn!! Neznam kaj da vise kazem pa zato bye, kiss do sljedeceg puta. Nadam se uskoro..hehemahwave
Prvo pozdrav Zrni koja kaze da ju niko nikad ne pozdravi na postovima....kisskissmah, onda pozzz KIKI i KARLI, Pèelici, Anèici, Rinici, Pepici, Lucijici, Markiæu, Mateiæu, Boniæu, Jakoviæu, Vepru, Franu, Peri, i svima onima koji žele biti pozdravljeni...mah



| komentiraj! (31) | isprintaj | # |

subota, 01.12.2007.

Nako dugooo vremena...

Ey, i ja napokon pišem novi post.. Nekak mi se više neda visit na blogu ko prije. Ovaj vikend moram štrebat sve živo jer su sljedeæi tjedan svi testovi. A uostalom nesmijem van sve i da hoæu jer je mama došla s informacija u lošem zdravstvenom(živèani smjer) stanju. Za 5 dana mi je roðendan, na Sv. Nikolu, i imam osjeæaj da se Maja više veseli nego ja!! Glupo, ali baš mi se i neda taj roðendan slavit, mislila sam odvest cure u kino, ali naravno to æu moæi pod uvjetom da ispravim jedinicu iz povijesti i opèenito sve ocjene! Ah, nemam baš volje zijev za uèenje, a ko ima??! Juèer na msn-u je bilo super, ludo, bilo je puno ljudi i puno sam novih kontakat dodala. Posvaðala sam se s Jakovom, jadnog sam ga napala jer mi je Ena neš rekla, pa sam mu se kasnije isprièavala. Koja bruka.. to je izgledalo ovako: "Ma koji je meni..., sorry, nisi ti niš kriv, fkt sry!" On je reko OK, nema veze. I ja sam mu rekla ma nabrijana sam zbog Ene pa tebe napadam, mislila sam da smo frendovi! I on je reko: "Pa jesmo, kaj ne?!" A prije tog sam mu rekla da si ode poje*** Rinu, i on je reko hoæu, i poželjela sam mu sreæu a on je reko hvala i tebi, trebat æe ti!!bang Užas.. al ok je da smo se pomirili i da sam sve "izbacila" iz sebe, možda malèice na krivu osobu. Ali sad znam da mu se nesviðam jer ga je Ena pred menom pitala i reko je ne! A bolje da znam istinu, a ne da mi ovi moji, kak ti, frendovi daju lažnu naduyes. Eto to je doživljaj s msn-a, i još moram dodat da smo se ja i Luce svaðale s Kikom, Anom i cekaèicama dal je bolji Enrique Iglesias ili US5.. Pa molim vas da mi napišete u komentare kaj mislite.. iako ja znam da US5-LIVES 4EVER! thumbup Rina se neš ljuti na mene jer misli da sam ja ljubomorna što se ona sviða Jakovu! E pa dosta mi je! Nisam ljubomaorna ni malo, ali normalno da mi nije drago! I ako budu skupa, što nevjerujem, neæe mi bit drago! Nevjerujem da bi Jakov to napravio Mateu kojem se Rina sviða od 5. razreda! A sumnjam da me Rina nebi pitala dal bi mi to smetalo, a ja bi joj rekla da bi. Jer neželim kasnije plakat kaj sam joj rekla da me to ne dira kad me dira!!cryAli nekak mi se Jakov manje sviða nego prije, a htjela bi da mi se uopèe niko ne sviða! Imam i drugih problema...namcor Stavila sam spot i rijeèi pjesme This love od Maroon 5!! Sve što ima broj 5 u sebi je super!! US5, Maroon 5... hehe! Ma šalim se, ali pjesma mi je odlièna. Jakov mi je bio poslo link prvi put na msn-u pa sam je tad èula, a Pepa je prije pjevala rijeèi refrena pa mi je od tud i bila poznata! Malo je "prost" video ali ništa zato, nadam se!nonopjevanaughty Maja je jako nabrijana na jednu osobu, a i ja! Mislim...ko i nebi bio! Neæu ništa sad govorit ali mi je baš žao jer sam vidjela da je ona specijalno nabrijana.... i još je muèe ljubavni problemi!!rolleyescrynotuzan Ah, i jadan Boniæ, isto ga kosi ljubav!! U zadnje vrijeme svima je krenulo na doljepuknucueek!! A neznam, mislim da se nebi trebali zamarat oko tih "Love stuff", još je to prerano po mom mišljenju!! Tak i tak za par godina niko od nas neæe znat ko nam je u 7. razredu bio simpatijazujolud. Ili se samo tješim... ah, neznam vidjet æemo. Samo treba prièekati, vrijeme leti...................wavewavekissPozzzz svima!!

MAROON 5-THIS LOVE



| komentiraj! (19) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.