petak, 28.03.2008.

...Cause I'm losing my sight, losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine...

Image Hosted by ImageShack.us


Do you even care if I die bleeding
Would it be wrong
Would it be right
If I took my life tonight
Chances are that I might
Mutilation outta sight
And I'm contemplating suicide


Koliko te covjek puta moze razocarati? Stvarno puno puta i eto i ja pisem post i toliko sam grozno raspolozena... osjecaji su izmjesani od ljutnje tuge do bijesa...Ruke mi se tresu, srce kuca uznemireno, ne mogu pricati...imam osjecaj da ovo nije stvarno...jer kako stvarnost moze biti ovako odvratna...ovaj osjecaj je previse bolan... Totalno mi je ubijena svaka volja za zivotom i nisam neki emo ili sta jednostavno ne mogu vise... imam osjecaj ko da cu svaki cas samo poceti vristati... i kao da mi je dusa stala u grlu pa vise ni ne pricam... Ne zelim nikome biti na teret zelim samo nestati... tako bi mozda bilo najbolje...

28.03.2008. u 20:53 • 55 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...ništa živ čovjek ne može izgubiti što mu jedno proljeće ne bi moglo povratiti...niti čovjek može biti trajno nesretan dok se duša liječi zaboravom, a zemlja obnavlja proljećem...

Image Hosted by ImageShack.us


"...Kad u jesenska predvečerja utonu oblaci iza brda i zvijezde zaplaču na pustom tajanstvenom obzoru, on podigne oči i tad se sjeti Nje...Tiho se prikrade do panja na kraju šume, zgruda na njemu i zagleda se tužan u cestu u daljini... No Ona se nevraća."

†Mor, Đuro Sudeta†

Image Hosted by ImageShack.us


"...Dugo. Dugo bog zna kako je već dugo ovdje. To nezna nitko. Ni on sam to nezna! Samo u proljeće i jesen sjeća se nečeg. Sjeća se svega, ali i to je nejasno. Osjeća to više kao neku bol - a ne kao realnu spoznaju o sebi."

†Mor, Đuro Sudeta†

Image Hosted by ImageShack.us


"...Kap po kap, njen život odlazi od nje, spušta se u veliku rijeku tuge. Kap po kap njen život odlazi od nje. I ništa više neće bit kao što je bilo. Kap po kap, dok ne nestane sve i dok sve ne postane ništa."

†Anđeo na mome grobu, Viktoria faust†

Image Hosted by ImageShack.us


"...Ali ti, ljubavi,ne reci mi, sada kad umjesto tebe već izlazi sunce, ne reci mi, da iza onih vrata tu, s tvojim korakom, ja čekam smrt."

†Svitanja, Giorgio Caproni†

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi:

VESELI BLOG - Ana I Ja


Jadzia
enidion
Ilijana i Marina
Marija I Renata :)
Tajana
Tajana i Ana
iwančica
HugWhore
Bloody Mary
~ Evil ~
Susjed Bruno
Bananko
Kum
Marika
Lucifer
Puta
Bruna
Vedrana
Zerdy
Nyka
Nyna
MaNa:)
dark pain
vrag bloger


Image Hosted by ImageShack.us


Whitesnake - Is this Love

I should have known better
Than to let you go alone
It's times like these
I can't make it on my own
Wasted days, and sleepless nights
An' I can't wait to see you again

I find I spend my time
Waiting on your call
How can I tell you, babe
My back's against the wall
I need you by my side
To tell me it's alright
Cos I don't think I can take anymore

Is this love that I'm feeling
Is this the love that I've been searching for
Is this love or am I dreaming
This must be love
Cos it's really go a hold on me
A hold on me

I can't stop the feeling
I've been this way before
But, with you I've found the key
To open any door
I can feel my love for you
Growing stronger day by day
An' I can't wait too see you again
So I can hold you in my arms


Is this love that I'm feeling
Is this the love that I've been searching for
Is this love or am I dreaming
This must be love
Cos it's really got a hold on me
A hold on me

Is this love that I'm feeling
Is this the love that I've been searching for

Is this love or am I dreaming ...

Image Hosted by ImageShack.us

Credits
Designer : theBENDANs
Image: ~kitty-rose
Do not remove credits !